Hjælp min styrthjelm "hyler"
Fra : Holten

Dato : 11-06-01 21:24

Lige indkøbt hjelm hyler når jeg kører.
Løfter eller sænker jeg hovedet holder det op.
Nogen gode ideer ?
Jeg kunne selvfølgelig bare løfte hovedet lidt mere, men det tror bliver for
dyrt i kiropraktor-regninger

MVH

Holten

Fra : Ksa

Dato : 11-06-01 22:55

Et andet kåbeglas.

Ksa 900SL

Fra : Allan jørgensen

Dato : 11-06-01 23:15

Holten <12@mail.dk> skrev i en news:9g39jo$h8l$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> Nogen gode ideer ?
> Jeg kunne selvfølgelig bare løfte hovedet lidt mere, men det tror bliver

måske du skulle fortælle hvilken hjelm du har, hvis der nu er andre der har
det samme problem??

Allan(fzr600us)shoei xr800

Fra : Eg Egemarke

Dato : 12-06-01 01:53

Hvis den har en slags luft dims i toppen skal du prøve at lukke/åbne, da den
på min hjelm lyder ligesom en Kazoo (freddy fræk ting) hjvis den står på det
ene eller andet (kan ikke huske hvad)

Min hjelm er en Airoh P2000 flapop hjelm måske det er det der er galt

MCh Eg

--
Interreseret i Russiske Mc´er som jeg der kører på Izh Planeta 5
så kig her: