background passer ikke
Fra : Jannik

Dato : 11-06-01 21:22

hej

jeg har lavet en side hvor der ligger to tabeller som hoveddelen.
den venstre tabel har jeg sat til at være 200 pixel bred og derefter sat et
baggrundsbillede ind som er 200 pixel bred, nu er problemet så at
baggrundsbilledet begynder "forfra" og lægges i forlængelse af sig selv.
jeg vil ha' at man kun kan se baggrundsbilledet en gang...

eks. her på http://www.iceconsult.dk

er der nogen som kan se hvad problemet er, og hvordan jeg løser det ???

på forhånd tak...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-06-01 01:15

Vel noget i den stil: