Fra : Henning

Dato : 11-06-01 21:18

Fra: "John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk>
Emne: Re: Anden gangs fødene kvinder Page hård & parforhold ?
Dato: 11. juni 2001 20:39

"Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message
news:8b8V6.325$Ly6.60536@news.get2net.dk...
> Og hvor er Mic, der skulle arrangere DSS komsammen?

Han er i Stuttgart.. Kunne ikke tåle det enorme psykiske pres der blev
lagt på ham med det her store sociale arrangement *G*

Og han er væk i 9 dage mere..

Er der så stemning for at holde en fest her i Viby i uge 27
Lørdag d. 7/7 ?

MVH
Henning

Fra : John Sahl

Dato : 11-06-01 21:24

"Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message news:0I9V6.382$Ly6.67932@news.get2net.dk...
> Er der så stemning for at holde en fest her i Viby i uge 27
> Lørdag d. 7/7 ?

Med forbehold for økonomiske katastrofer, melder Sabina og jeg os straks
til, det er nemlig børnefri weekend

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Henning

Dato : 12-06-01 07:36

"John Sahl" <johnsahl@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> "Henning" <h2m65@hotmail.com> wrote in message
>

> Med forbehold for økonomiske katastrofer, melder Sabina og jeg os straks
> til, det er nemlig børnefri weekend

*GG* sikke underlige tegn og fakter, nærmest en katastrofe!
Jeg ved jo at i har barne-fri i de ulige week ends, det samme
har Hanne L så hut jeg visker

Vi håber rigtig mange melder sig til

Kærlig Hilsen
Henning&Hanne

Fra : Hanne L

Dato : 12-06-01 07:58

Henning skrev i en meddelelse news:EKiV6.12$22.4993@news.get2net.dk...

Kære Henning *S*

John Sahl skrev:

> *GG* sikke underlige tegn og fakter, nærmest en katastrofe!

De så gode nok ud hos mig i Johns indlæg. Hvorfor ser
de så sådan ud i dit? eller er det bare noget af det, jeg
ikke har forstand på? *GGG*

> Jeg ved jo at i har barne-fri i de ulige week ends, det samme
> har Hanne L så hut jeg visker

Det er meget forskelligt, fordi det følger faderens arbejde.
Men ungerne er på 3 ugers sommerferie hos ham på det
tidspunkt, JUBIIIIIII, så vi melder os begge til festen, hvis
helbredet ellers vil det. Jeg er optaget dagen inden, men
må ikke få at vide af hvad af min kæreste, som dog
forsikrer, at jeg vil kunne deltage hos jer *S*.

Kærlige Hilsner
Henrik og Hanne

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-01 12:44

"Hanne L" skrev

> Henning skrev

> De så gode nok ud hos mig i Johns indlæg. Hvorfor ser
> de så sådan ud i dit? eller er det bare noget af det, jeg
> ikke har forstand på? *GGG*

Problemet er, at Henning sendte indlægget med tegnsættet UTF-8
og at Johns news-kient er opsat til at sende med samme indstil-
ling som det indlæg han besvarer.

I det indlæg fra Henning, som du besvarer, har Henning ændret til
iso-8859-1 som tegnsæt.

Hvis Henning lover, at der er mulighed for at se Prologen for
LeTour, er jeg også at finde i Viby den nævnte dato.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Hanne L

Dato : 16-06-01 14:04

Peder Vendelbo Mikkelsen skrev i en meddelelse news:9gfnsd.3vvbc7v.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk...

Kære Peder

> I det indlæg fra Henning, som du besvarer, har Henning ændret til
> iso-8859-1 som tegnsæt.

Okey, tænkte nok, det var noget teknisk.

> Hvis Henning lover, at der er mulighed for at se Prologen for
> LeTour, er jeg også at finde i Viby den nævnte dato.

Vi er mindst 2 mere, som er afhængige af le Tour *S*.
Glæder mig til at se dig.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Henning

Dato : 16-06-01 17:54

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Peder Vendelbo Mikkelsen skrev i en meddelelse

> Vi er mindst 2 mere, som er afhængige af le Tour *S*.
> Glæder mig til at se dig.

Hej hvis nogen er interesseret i at se staten, må de
dæleme møde op kl 14.37 i stedet for kl. 16.37
for TV bliver slukket kl. 17.00 dut senest, kun porno-
film bliver tilladt at se pr. video *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Chokmah

Dato : 21-06-01 00:29

On Sat, 16 Jun 2001 18:53:31 +0200, "Henning" <h2m65@hotmail.com>
wrote:

HI Henning

>Hej hvis nogen er interesseret i at se staten, må de
>dæleme møde op kl 14.37 i stedet for kl. 16.37
>for TV bliver slukket kl. 17.00 dut senest, kun porno-
>film bliver tilladt at se pr. video *GGGG*

Ja jeg har da Caligula på Købe bånd så deeeeeeeeeeeet :)

og for sådan lige ta gå helt og aldeles OT så til de dalige læser så
har jeg for nyeligt mistet min icq men den køre igen :)
men gider i der er på ikke lige sende mig et pip.
for at være helt præcist så har jeg mistet en del- men sider nu med 75
back upp cd roomer og ser hvad der er at gøre godt med ?
MvH
Bo

jeg futter den lige til Ot

fut :dk.snak.off-topic

Fra : Henning

Dato : 16-06-01 17:32

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Peder *G*
Ja de indstillinger, der lige pludseli og
iden forvarsel sker i programmerne yark

> Hvis Henning lover, at der er mulighed for at se Prologen for
> LeTour, er jeg også at finde i Viby den nævnte dato.

Le Tour?
Hvad filen er det for noget?

MVH
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-01 22:54

"Henning" skrev

Hej Henning

> Le Tour?

Veltrænede mænd i stramt tøj på en cykel:

> Hvad filen er det for noget?

Cykeltur i Frankrig og omegn.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Puk

Dato : 17-06-01 00:04

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en
meddelelse news:9ggrp8.3vv243n.1@mjoelner.aaks.aarhus.dk...

Hej Peder

> Veltrænede mænd i stramt tøj på en cykel:

Veltrænede det er de jo, men hvis det skulle betyde, at de er
lækre, så må jeg jo nok stå af.
Små, spinkle, senede og med verdens hvideste lår *G*.
Glemmer aldrig da jeg mødte den "store" Rolf ved bageren og
snildt kunne kigge hen over ham for at se, hvilket brød jeg ville
have *G*.

> Cykeltur i Frankrig og omegn.

For folk der elsker stoffer !!

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 17-06-01 17:40

"Puk" skrev

Hej Puk

> Veltrænede det er de jo, men hvis det skulle betyde, at de er
> lækre, så må jeg jo nok stå af.

Årh, ham der sprintløven fra Italien er da ret pæn at se til, des-
værre er han en slapsvans der står af, når det går op af bakke.
Han er sikkert også ret god til at løve på stranden og til at gøre
sig til på en cafe.

> Små, spinkle, senede og med verdens hvideste lår *G*.

Du tager fejl, jeg har verdens hvideste lår. Til gengæld kan man
ikke ligefrem påstå at de er hverken små, spinkle eller senede.

> For folk der elsker stoffer !!

Jeg er vild med Steen og Stoffer.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 12-06-01 17:13

On Tue, 12 Jun 2001 08:35:54 +0200, "Henning" <h2m65@hotmail.com>
wrote:

>*GG* sikke underlige tegn og fakter, nærmest en katastrofe!
>Jeg ved jo at i har barne-fri i de ulige week ends, det samme
>har Hanne L så hut jeg visker

jamne lad mig nu høre hvad finder vi ud af ? jeg er ikke skide kaptal
stærk som jeg tidliger har nævnt - men så e rjeg heller ikke mere flad
- men datoen paser mig fint & jeg ved freYa meget gerne vil - men jeg
er ldit tabt er der en plan oh hvor og hvordan ?
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 13:15

"Chokmah alias Rabias the dog" <Chokmah777@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:5ofcits6a14nm1jhua4o53hs9foidugs1s@4ax.com...

Hej alle DSS´ere

> [...]
> - men datoen paser mig fint & jeg ved freYa meget gerne vil - men jeg
> er ldit tabt er der en plan oh hvor og hvordan ?

Min viv og jeg har tænkt os at det kunne være
en grill fest, hvor hver i sær tager det kød med
i ønsker at grille/spise, skulle det regne, betyder
det ikke noget, da terrassen jo er overdækket.

Hanne og jeg, køber så nogle flutes og noget
at lave salat af, i tager selv evt. vin med,
jeg skal nok sørge for at der er forsyninger
af øl og sodavand og som sædvanlig giver
jeg en flaske wisscky, og du har jo en flaske
fin-sprit, så..... mon ikke alle kan komme i godt
lalle-humør, hvis det ønskes *GGGGG*
Selv går jeg jo sparsomt til de våde varer, for
at bevare overblikket og evt. træde hjælpende til,
hvis nogen skulle få brug for det *GGGG*

MVH
Henning & HMM

Fra : John Sahl

Dato : 13-06-01 13:57

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Min viv og jeg har tænkt os at det kunne være
> en grill fest, hvor hver i sær tager det kød med
> i ønsker at grille/spise, skulle det regne, betyder
> det ikke noget, da terrassen jo er overdækket.

Kanon ide årstiden taget i betragtning

> [...]
> Selv går jeg jo sparsomt til de våde varer, for
> at bevare overblikket og evt. træde hjælpende til,
> hvis nogen skulle få brug for det *GGGG*

Mon ikke vi nok skal få en hyggelig aften/nat ud af det. Det plejer vi jo
Sabina og jeg er stadig med.

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 14:23

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

Hej Sabina & John

> Mon ikke vi nok skal få en hyggelig aften/nat ud af det. Det plejer vi jo
> Sabina og jeg er stadig med.

Vi glæder os til i gæster vores lille
rønne her i Viby Sj.

Mon ikke toget fra hovedbanen kl. 16.04 er en
passende tid at tage herned på, så er man i
Viby kl. 16.34-37 hvor jeg henter jer ved toget
Er det mest praktisk for nogle at komme om Fredagen,
er der både hus og hjerterum hos os

Kærlig Hilsen

Henning og Hanne

Fra : Hanne L

Dato : 13-06-01 17:18

Henning skrev i en meddelelse news:tOJV6.236$DH.31973@news.get2net.dk...

Kære Hanne og Henning

> Vi glæder os til i gæster vores lille
> rønne her i Viby Sj.

Lille rønne ..... hmmmm *S*, med masser af både
hjerterum og husrum til alle, der lyster.

> [...]
> passende tid at tage herned på, så er man i
> Viby kl. 16.34-37 hvor jeg henter jer ved toget
> Er det mest praktisk for nogle at komme om Fredagen,

Vi tager det tog, vi plejer, kl. 16.04. Og mødes vel
under uret, også som sædvanlig?

Kærlig Hilsen

Henrik og Hanne

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-06-01 17:47

"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> wrote in message
> Mon ikke vi nok skal få en hyggelig aften/nat ud af det. Det plejer vi jo
> Sabina og jeg er stadig med.

og nu har jeg sågar taget fri fra arbejde så medmindre der kommer en mega
økonomisk krise eller hebredsmæssige problemer så kommer vi helt
sikkert)
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 13-06-01 18:33

On Wed, 13 Jun 2001 18:47:20 +0200, "Sabina Hertzum"
<sabina@worldonline.dk> wrote:

> [...]
>
>og nu har jeg sågar taget fri fra arbejde så medmindre der kommer en mega
>økonomisk krise eller hebredsmæssige problemer så kommer vi helt

kan du ike få fat i mai brit dte er længe siden ?
MvH
Bo

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-06-01 18:36

"Chokmah alias Rabias the dog" <Chokmah777@hotmail.com> wrote in message
> kan du ike få fat i mai brit dte er længe siden ?

jeg skal gøre mit bedste for at lokke hende med nu er det jo ikke så
længe siden jeg så hende

Fra : Sott

Dato : 12-06-01 09:56

Hej Henning :0)

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der så stemning for at holde en fest her i Viby i uge 27
> Lørdag d. 7/7 ?

Det er fandme en katastrofe !!!!
- det er samme dag som min datters veninde skal hjem til Jylland, efter 14
dages sommerferie hos os (hun er så glad for mig, og bliver så trist, når
hun skal hjem - så jeg _må_ være der til at sige farvel).
Og d. 8/7 skal jeg sende børnene afsted med eks'en kl 8.00 om morgenen til
Knuthenborg Safaripark - iført frikadeller, drikkevarer osv. Det bliver vist
et kønt syn, med tømmermænd og det hele, hvis jeg deltager...

Hmm... jeg skal vist i gang med lidt kreativ tænkning her.

Tusinde hilsner
Søs, som overvejer om datterens veninde skal afsted med toget i rimelig tid,
og om ikke alle de praktiske foranstaltninger kan ordnes lørdag
morgen/formiddag - og om kæresten kan bestikkes til at sende børnene afsted
dér tidligt søndag morgen. Arghhh...

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 12-06-01 17:52

On Tue, 12 Jun 2001 10:56:03 +0200, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

HI Søs

>Hmm... jeg skal vist i gang med lidt kreativ tænkning her.

ja dte vil jeg da håbe - du blev da helel rikek specilt tsiv sidste
gang .. jeg håber da du kommer & jeg ved at freYa meget gerne vil møde
dig .
men lad os nu holde noegn sek s sytilhed og se om guderne kan gære
noget så det passer med hende ferie
MvH
Bo

Fra : Sott

Dato : 13-06-01 19:18

Hej Bo :0)

"Chokmah alias Rabias the dog" <Chokmah777@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:fvhcitkmcpbifrgqbh4jgnbnndnsmikvk8@4ax.com...

> [...]
> dig .
> men lad os nu holde noegn sek s sytilhed og se om guderne kan gære

Aha - Nu ved jeg hvad du skal gøre (ikke fordi du er en gud *G*)
Det er sådan, at jeg også vanvittigt gerne vil møde FreYa - så hvis nu du
hiver et endeligt tilsagn ud af hende, så har ejg endnu et argument i min
pression af kæresten *GG*

Jeg kan i hvert fald love, at jeg arbejder ihærdigt på sagen ;0)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 13-06-01 21:06

On Wed, 13 Jun 2001 20:18:10 +0200, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

HI Søs :)

>Aha - Nu ved jeg hvad du skal gøre (ikke fordi du er en gud *G*)

neej det !!

>Det er sådan, at jeg også vanvittigt gerne vil møde FreYa - så hvis nu du
>hiver et endeligt tilsagn ud af hende, så har ejg endnu et argument i min
>pression af kæresten *GG*

ja jeg ser hvad jeg kan gøre ..... men der er ikke så meget at gøre
hverken for eller i mod ...jeg kan maxiamlt drive dte til at hun
bliver sur , hvis jeg preser hende for hårdt , men jeg ved huna arbejr
på sagen !

>Jeg kan i hvert fald love, at jeg arbejder ihærdigt på sagen ;0)

jamen det gør hun også :)
MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 21:16

"Chokmah alias Rabias the dog" <Chokmah777@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:qhhfitkn2n7iu0ipbnrmdvnhep2l1p9m4s@4ax.com...

> jamen det gør hun også :)

Det er vi overbevist om, så du og FreYa
hører forhåbentlig ikke mere fra os, der minder
om presseri.

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 14-06-01 23:18

Hej Bo :0)

"Chokmah alias Rabias the dog" <Chokmah777@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:qhhfitkn2n7iu0ipbnrmdvnhep2l1p9m4s@4ax.com...

> neej det !!

Ohh - den beskedenhed, så smuk i fuldt flor *GG*

> [...]
> hverken for eller i mod ...jeg kan maxiamlt drive dte til at hun
> bliver sur , hvis jeg preser hende for hårdt , men jeg ved huna arbejr

Det er også alt rigeligt, det gør jeg jo selv *S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 13:20

"Sott" <sott@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Henning :0)

Hej Søsser

> Hmm... jeg skal vist i gang med lidt kreativ tænkning her.

Det er du jo fabelagtig til *GGG*

> [...]
> og om ikke alle de praktiske foranstaltninger kan ordnes lørdag
> morgen/formiddag - og om kæresten kan bestikkes til at sende børnene

Du kan simpelt hen ikke undværes, lige så lidt som de andre deltagere,
Så bestik din kæreste med alt hvad din kvindelighed formår *GGG*

Kærlig Hilsen

Henning

Fra : Sott

Dato : 13-06-01 19:23

Hej Henning :0)

> Det er du jo fabelagtig til *GGG*

*rødme, rødme - altså sådan yderst klædeligt og ydmygt*
Tak, søde Henning :0)

> Du kan simpelt hen ikke undværes, lige så lidt som de andre deltagere,
> Så bestik din kæreste med alt hvad din kvindelighed formår *GGG*

Ja, jeg må vist i ud i noget med "hele svineriet" *GG*
Jeg melder ud så snart jeg ved noget - og jeg regner med det bliver rimeligt
hurtigt. Jeg skal også lige have fat i datterens venindes mor osv.

Tusinde knus til dig og fruen
Søs

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 20:37

> Hej Henning :0)

Hej Søs

> [...]
rimeligt
> hurtigt. Jeg skal også lige have fat i datterens venindes mor osv.

Deltagerlisten ser foreløbig sådan ud:

Bente R. (P)
Bo
Christian CJ
Hanne L.
Henrik (knold)
Kristine
Mark
Modesty -ny i dss-fest sammen hænge-
Sabina
John
½ FreYa efter hvad Bo melder, forhåbentlig kommer du med den
anden ½del også *GGG*
Søs kommer garanteret også

Der mangler endnu et nogle stykker så se at få
meldt jeres ankomst Trine blandt andet

> Tusinde knus til dig og fruen

Tak i lige måde

HMM & Henning som allerede er ankommen

Fra : Amie

Dato : 13-06-01 20:54

*snøft* *snøft* er jeg bare glemt ?? jeg vil da også med :)

Amie

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 21:00

"Amie" <amie@dildoparty.dk> skrev i en meddelelse
> *snøft* *snøft* er jeg bare glemt ?? jeg vil da også med :)
>
> Amie

Undskyld, undskyld, undskyld, Jeg havde så travlt med
at sætte listen i nogenlunde alfabetisk rækkefølge,
at det mest nærliggende smuttede, Du er bare Alfa
og Omega Tilgiv mig

Ami ___på førstepladssen

Fra : Amie

Dato : 13-06-01 21:01

Hejsa søde Henning

> Undskyld, undskyld, undskyld, Jeg havde så travlt med
> at sætte listen i nogenlunde alfabetisk rækkefølge,
> at det mest nærliggende smuttede, Du er bare Alfa
> og Omega Tilgiv mig

Hehe du er tilgivet.. *S*

Amie

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-01 12:51

"Henning" skrev

> Undskyld, undskyld, undskyld, Jeg havde så travlt med at sætte
> listen i nogenlunde alfabetisk rækkefølge, at det mest nær-
> liggende smuttede,

VRÆÆÆÆÆL, hvad så med mig?

Med grædefærdig hilsen

Peder, som ellers nok synes at han er nærliggende.

Fra : Henning

Dato : 16-06-01 17:35

> VRÆÆÆÆÆL, hvad så med mig?
>
> Med grædefærdig hilsen
>
> Peder, som ellers nok synes at han er nærliggende.

Jow jow Peder

Men du må jo sige til før jeg kan skrive dig på *GGG*
Du skrev jo du havde travlt med intranettet i Århus.

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 13-06-01 23:46

On Wed, 13 Jun 2001 21:53:43 +0200, "Amie" <amie@dildoparty.dk> wrote:

>*snøft* *snøft* er jeg bare glemt ?? jeg vil da også med :)

HI Ami ja hvad tænker han på :) ???
Nå men jeg har også fåed mail fra Peder her til aften og han regner da
helt sikkert med at komme .. jeg ike hvor han er hænd ei dss
samnehæng , men dte er jo sådan ste lige meget jeg tror bare han har
meget at lave ??? jeg prøver lieg at rygge maibritt og Chris i ørene
de kan nogen ganeg besnakkes - Solveig vile se på sagen .. med freYa
der ligger det i hendes ferie så x finger for hun har også *knap* 300
famillie medlemer der alle sammen på en gang hele tiden også gerne vil
være sammne med hende

>Amie

GU gør hun så :)

mvh
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-01 12:59

"Chokmah alias Rabias the dog" skrev

Hej Bo

> Nå men jeg har også fåed mail fra Peder her til aften og han
> regner da helt sikkert med at komme ..

Jep.

Min feriestart er godt nok lige blevet rykket fra uge 26 til uge
27, men jeg regner med at kunne holde sommerfest i ugerne 27/ 28
og 29. Jeg er dog i tvivl om jeg kan holde til 3 ugers fest.

> jeg ike hvor han er hænd ei dss samnehæng,

Øhm, er jeg blevet smidt ud af det gode selskab?

> men dte er jo sådan ste lige meget jeg tror bare han har meget
> at lave ???

Ja, what else is new (bortset fra mit nye serverrum, som er ved at
blive født).

> med freYa der ligger det i hendes ferie så x finger

x finger? Ok, lad os give hende fingeren og håbe at det hjælper
*fnis*.

Med venlig hilsen

Peder, som glæder sig til at LeMans starter kl 15 på TV2.

Fra : Sott

Dato : 15-06-01 08:28

Hej Henning :0)

> Deltagerlisten ser foreløbig sådan ud:

Uhh - lyder godt.

> Søs kommer garanteret også

Jeg vil i hvert fald virkelig gerne, jeg føler mig snydt over, at jeg ikke
kunne sidste gang *snøft*

Jeg er også næsten sikker på, at jeg løser knuderne :0)
Så jeg tegner mig for en ½ tilmelding, semi-fast *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Henning

Dato : 15-06-01 14:43

> Hej Henning :0)

Hej Søsser

> Jeg er også næsten sikker på, at jeg løser knuderne :0)
> Så jeg tegner mig for en ½ tilmelding, semi-fast *G*

Det lyder bare godt

Knuser

Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-01 12:48

"Sott" skrev

Hej Søs

> Ja, jeg må vist i ud i noget med "hele svineriet" *GG*

Wow, det lyder spændende. Vi vil have et fyldigt referat. Jeg tror
godt Bo kan lokkes til at forevige svineriet.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Sott

Dato : 17-06-01 14:11

Hej Peder :0)

> Wow, det lyder spændende. Vi vil have et fyldigt referat. Jeg tror
> godt Bo kan lokkes til at forevige svineriet.

Hmmm... nu skal vi lige på talefod igen først :-/
Men ellers er jeg jo sådan en bly viol, så det der med at forevige momentet,
det går virkelig ikke... Jeg kunne risikere at blive til grin i årevis,
eller at det blev brugt som bevismateriale imod mig osv. *GG*

Foreløbig hælder jeg til diverse alternativer, sikker på jeg nok skal få
denne gordiske knude løst - hvor der er vilje, er der en vej *S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah Alias Rabias~

Dato : 17-06-01 23:01

On Sun, 17 Jun 2001 15:11:06 +0200, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

>Hej Peder :0)
>
>"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> skrev i en meddelelse

>Hmmm... nu skal vi lige på talefod igen først :-/

?????
er vi ikke det ???????

>Men ellers er jeg jo sådan en bly viol, så det der med at forevige momentet,
>det går virkelig ikke... Jeg kunne risikere at blive til grin i årevis,
>eller at det blev brugt som bevismateriale imod mig osv. *GG*

nahh næppe

>Foreløbig hælder jeg til diverse alternativer, sikker på jeg nok skal få
>denne gordiske knude løst - hvor der er vilje, er der en vej *S*

det skule man mene.
jeg har være off line i et par dage tle dk kan jo levere det mest
forbavsene udstyr - men efter de fik lagt det nødvendige softwere ind
på centralsen så er jeg kørens :)
Det er der tilgendgæld INEGN af mine andre programmer der er ????
stort set alt er dødt ?? HELVED.....pUUUU
Nu hvad er det for noget med den talefod søs ??
MvH
Bo

Fra : Sott

Dato : 18-06-01 07:06

Hej Bo :0)

"Chokmah Alias Rabias The Dog No 8." <Chokmah777@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:hv9qit8q8n5dqi6dtrs4bgfepngh15l95i@4ax.com...

> ?????
> er vi ikke det ???????

Selvfølgelig er vi det - altså du og jeg. Jeg trykte mig vist ud på en ret
uklar måde. Det er kæresten og jeg, der ikke kommunikerer så godt for tiden
*SS*

> nahh næppe

*GG*
Ok - jeg er afsløret. Det er ellers sådan lidt sjovt, at udgive sig for at
være en sød og bly viol *G*

> det skule man mene.

Jeg er også ret sikker på, at jeg kommer - jeg vil nemlig så gerne være
sammen med jer andre :0)

> [...]
> på centralsen så er jeg kørens :)
> Det er der tilgendgæld INEGN af mine andre programmer der er ????
> stort set alt er dødt ?? HELVED.....pUUUU

Damn... de computerer er da heller ikke andet end besvær, du må i gang med
en hellig offerbrænding, efterfulgt af en passende ceremoni ved stranden,
hvor de jordiske rester overgives i moder vands varetægt *GG*

> Nu hvad er det for noget med den talefod søs ??

Det var en "forståelse-mis".

Tusinde hilsner og knus
Søs

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 18-06-01 16:06

On Mon, 18 Jun 2001 08:06:07 +0200, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

HI Søs:0)

>Selvfølgelig er vi det - altså du og jeg. Jeg trykte mig vist ud på en ret
>uklar måde. Det er kæresten og jeg, der ikke kommunikerer så godt for tiden
>*SS*

Nå ja det høre med til et hvert forhold - men jeg var da godt nok
mildets talt perpleks jeg tror jeg var tæt på at tage fysisk form som
et sprøgsmåls tegn

>Det var en "forståelse-mis".

Nå men det var godt .. jeg skal ud af døren min maskine er eksploderet
sårn da så jeg skal ud og hente en ny i mens tid er -maximal forviring
bedste hilsner
Bo

Fra : Sott

Dato : 21-06-01 21:56

Hej Bo :0)

"Chokmah alias Rabias The Dog" <chokmah777@gotmail.com> skrev i en
meddelelse news:r06sitkmvpc1lrhikkcs4otc2kb0j72jaq@4ax.com...

> Nå ja det høre med til et hvert forhold - men jeg var da godt nok
> mildets talt perpleks jeg tror jeg var tæt på at tage fysisk form som
> et sprøgsmåls tegn

Touchdown - he did it again...
Altså på en ellers lidt halvtrist dag, er du fandme et dejligt, lattermildt
indslag
*sidder og ser et menneskeligt spørgsmålstegn for mig, med et pentagram i
toppen*

> Nå men det var godt .. jeg skal ud af døren min maskine er eksploderet
> sårn da så jeg skal ud og hente en ny i mens tid er -maximal forviring

Held og lykke med projektet.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 22-06-01 05:31

On Thu, 21 Jun 2001 22:55:44 +0200, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

>Hej Bo :0)
>
>"Chokmah alias Rabias The Dog" <chokmah777@gotmail.com> skrev i en
>meddelelse news:r06sitkmvpc1lrhikkcs4otc2kb0j72jaq@4ax.com...

>Touchdown - he did it again...

tror da fan her sider man i sin bedtse alder og på skrift erfarre man
har lagt en synd bag sig - hindsides ens hukomelses række vide - så
man ikke længer er på talefod

>*sidder og ser et menneskeligt spørgsmålstegn for mig, med et pentagram i
>toppen*

det var ikke meget galt !!!
jeg er jo grov i ny & næ - så jeg sad og brød min hjerne med hvad
fanden jeg nu havde lavet ?

>Held og lykke med projektet.

ja sider ved den - den køre som en drøm på ingen måde en smerte fri
fødsel - hele mit styre system døde sammen med endnu en 30 gigabyte
western digetal - der lå såmænd bare 13 giga mp3 - b.la uopdrivelige
botlegs som *geniet* ikke lige har fåed backet upp - div passwords
konto detalier - hele mit adresse kartotek alle mapper i oe
Puhhhhh.....hvis lost & found finder igen så er jeg sgu tæt på at
konvertere til jehovas vidner.

men det begynder at køre lige borste fra scanner printer og den slags
små ting :)
kommer du til den fest foriøvrigt ???
MvH
Bo

Fra : Sott

Dato : 22-06-01 12:59

Hej Bo :0)

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah777@hotmail.com skift til 999> skrev
i en meddelelse news:93i5jtg89uvcuokobqvis9vdvt6adbk13g@4ax.com...

> [...]

*SS*

> det var ikke meget galt !!!
> jeg er jo grov i ny & næ - så jeg sad og brød min hjerne med hvad

Der skal også være plads til at være grov engang imellem - jeg synes også
selv, at jeg får luftet mig lidt indimellem *GG*. Jeg er måske bare mere
"politisk korrekt" end du, så når jeg lufter mig, er det oftest i
forbindelse med sådan noget som de der knægte, der lige syntes de skulle
bolle en 17 årig i røven uden en indbyrdes forståelse.

> Puhhhhh.....hvis lost & found finder igen så er jeg sgu tæt på at
> konvertere til jehovas vidner.

Halløj - jeg kom til at tænke på... ville det være en synd, at skrive i
dette forum om f.eks. herren og fruens sexliv, hvis man er Jehovas vidne,
eller på anden måde religiøs *S*

> kommer du til den fest foriøvrigt ???

Jeg regner med det - men jeg har ikke fået tingene til at falde på plads
endnu. Jeg skulle lige have overstået en børnefødselsdag, en
familiefødselsdag og nu sankt hans - inden jeg ligesom kan overskue mere...
*S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 23-06-01 00:00

On Fri, 22 Jun 2001 13:58:33 +0200, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

Hi Søs :0)

>Der skal også være plads til at være grov engang imellem - jeg synes også
>selv, at jeg får luftet mig lidt indimellem *GG*. Jeg er måske bare mere
>"politisk korrekt" end du,

Nahh og jaaaa :) ? jeg bliver bare så eder hissig når det kommer over
mig at det bliver mere hissighed ind fornuftig betonet stategi

> så når jeg lufter mig, er det oftest i
>forbindelse med sådan noget som de der knægte, der lige syntes de skulle
>bolle en 17 årig i røven uden en indbyrdes forståelse.

jamen det er sgu da også noget svineri :)

>Halløj - jeg kom til at tænke på... ville det være en synd, at skrive i
>dette forum om f.eks. herren og fruens sexliv, hvis man er Jehovas vidne,
>eller på anden måde religiøs *S*

Tjjaaa de fleste religioner er jo inspreret af andre eller hianden -
men at bøje en gamel satniker sammen med Jehovas vidner deeeeet ?
er da på ingen måde en uinteresandt tanke :) ?!!!

> [...]
>endnu. Jeg skulle lige have overstået en børnefødselsdag, en
>familiefødselsdag og nu sankt hans - inden jeg ligesom kan overskue mere...

Nå slap af med sankt hans det er sgu noget opreklameret vrøvl syenst
jeg.
MvH
Bo

Fra : Sott

Dato : 24-06-01 11:29

Hej Bo :0)

"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <chokmah777@hotmail.com skift til 999> skrev
i en meddelelse news:35j7jtc1vt5agjebrh0aigvrrk56vgc0e3@4ax.com...

> Nahh og jaaaa :) ? jeg bliver bare så eder hissig når det kommer over
> mig at det bliver mere hissighed ind fornuftig betonet stategi

Det er da løwn *GG*
(tyk ironi..)

> Tjjaaa de fleste religioner er jo inspreret af andre eller hianden -
> men at bøje en gamel satniker sammen med Jehovas vidner deeeeet ?
> er da på ingen måde en uinteresandt tanke :) ?!!!

Nej, vel.

> Nå slap af med sankt hans det er sgu noget opreklameret vrøvl syenst
> jeg.

Ja, jeg "meldte" mig også ud - gik i biffen med kæresten. Børnene var på
McDonald med moster og morfar - og så på stranden. Så ventede jeg med
pandekager, da de kom hjem, det var hyggeligt.

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 24-06-01 14:45

On Sun, 24 Jun 2001 12:28:33 +0200, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

> [...]

>McDonald med moster og morfar - og så på stranden. Så ventede jeg med
>pandekager, da de kom hjem, det var hyggeligt.

Det var sgu da en go ide eller indskud - taditioner er tit ok - men
lige så tit når for mange bliver enige om det samme uden at tænke over
det kan man med fordel foretage sig noget andet .
bedste hilsner
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 12-06-01 14:43

Hej alle DSS'ere

Der er også et andet arrangement den 7-7-2001

Da jeg allerede er tilmeldt det, dukker jeg ikke op hos Henning. Dem der har lyst og ikke har mulighed for at tage ud til Henning
kan dukke op til dette arrengement:

HYGGE-LEGE-DAG

Igen i år gør vi
Fælledparken usikker!!

Lørdag den 7/7 fra kl. 13,
på plænen foran pavillonen.

Medbring mad, drikkevarer, tæpper, sjov og ballade, familie, venner,
naboer, kollegaer, godt humør og alt det andet!!

Hilsen
Tomas O.

Fra : Hanne

Dato : 12-06-01 19:03

Tomas O. <tfo@gmx.net> skrev i en news:9g5673$aba$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Da jeg allerede er tilmeldt det, dukker jeg ikke op hos Henning. Dem
der har lyst og ikke > har mulighed for at tage ud til Henning

Nu er det jo mig der er arrangør-palle i dette ) for 4. år i træt.
Hvorfor ikke flytte jeres dss-træf til Fælledparken i år? Det er ret
hyggeligt skulle jeg hilse at sige.

Hilsen Hanne

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 12-06-01 19:12

On Tue, 12 Jun 2001 20:02:54 +0200, "Hanne" <diva1@ofir.dk> wrote:

> [...]

>Nu er det jo mig der er arrangør-palle i dette ) for 4. år i træt.
>Hvorfor ikke flytte jeres dss-træf til Fælledparken i år? Det er ret

PÅ sæt og vis en oplagt ide - men jeg tror bare noget af den intimitet
der kan være forbundet med at side og snakke på en fast lokalitet -
går tabt ? ved så stort et arial !
MvH
Bo

Fra : Tomas O.

Dato : 12-06-01 19:23

"Chokmah alias Rabias the dog" <Chokmah777@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:pomcitg0ltr9j7cfeaneh9fm3hjdm1r2cu@4ax.com...
SNIP
> PÅ sæt og vis en oplagt ide - men jeg tror bare noget af den
> intimitet der kan være forbundet med at side og snakke på en fast
> lokalitet - går tabt ? ved så stort et arial !

Jo men, en dag i det fri med hygge rundbold og hvad ved jeg, god
mad og i den dur er vel ikke at foragte. Jeg kender en hel del af de
mennesker der kommer og det er kanonmennekser.

Men kan godt snakke hyggeligt i Fælledparken.

Da jeg allerede har sagt ja til dette er det her jeg findes den 7-7-2001

Hilsen
Tomas O.

Fra : Hanne

Dato : 12-06-01 19:25

> [...]

> PÅ sæt og vis en oplagt ide - men jeg tror bare noget af den intimitet
> der kan være forbundet med at side og snakke på en fast lokalitet -

Vi behøver jo ikke at indtage hele Fælleparken *GG* Bare en lille bid af
den Selvom vi nogle år har været 50 mennesker, så sidder folk i
grupper sammen med dem de kender. Og så spiller vi rundbold og ungerne
leger og såen.............

Hanne

Fra : Hanne L

Dato : 12-06-01 21:20

Hanne skrev i en meddelelse news:9g5mlc$ts$1@sunsite.dk...

Kære Bo og hej Hanne

Chokmah alias Rabias the dog skrev

Det er Henrik og jeg helt enige med dig i.
Vi kommer gerne ned til Hanne og Henning for at være
sammen med jer andre dss´ere. Bliver det i Fælledparken,
kommer vi ikke.
Vi krydser begge fingre for, at FreYa kommer, da vi
meget gerne vil møde hende *S*.

> [...]
> den Selvom vi nogle år har været 50 mennesker, så sidder folk i
> grupper sammen med dem de kender. Og så spiller vi rundbold og ungerne

Vi prioriterer på den måde, at vi gerne vil være sammen
med dss´ere, også gerne nye hoveder , men vi gider
hverken spille rundbold eller være sammen med en masse
for os ligegyldige unger sådan en dag. Det er helt fint med
Hanne og Hennings to dejlige teenagere samt andre dss-børn,
man ikke kan få passet og derfor tager med til festen. Vi har
selv sommerferie fra børn på det tidspunkt.
Derudover er vi begge rekonvalescenter efter operationer og
andre behandlinger, så vi vil ikke være i stand til at sidde på
en græsplæne.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Hanne L

Dato : 12-06-01 21:23

PS

Hej Tomas og Hanne

Fordi I to prioriterer på jeres måde, hvilket selvfølgelig er
helt ok, synes jeg ikke, alle vi andre bare skal flytte med
til Fælledparken.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : Tomas O.

Dato : 12-06-01 21:36

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse news:9g5tl3$dde$1@news.inet.tele.dk...
Hej Hanne
> Fordi I to prioriterer på jeres måde, hvilket selvfølgelig er
> helt ok, synes jeg ikke, alle vi andre bare skal flytte med
> til Fælledparken.

Det siger jeg skam heller I skal *GGG*

Det er bare et alternativ til dem der ikke har råd til rjsen og som
bor i KBH

Der kommer nu en del interessante mennesker også seksuelt set hehe

Hilsen
Tomas O.

Fra : Hanne L

Dato : 12-06-01 22:40

Tomas O skrev i en meddelelse news:9g5ujp$kks$1@sunsite.dk...

Hej Tomas

> Det siger jeg skam heller I skal *GGG*

Foreslog du ikke, at festen flyttede til Fælledparken?

> Det er bare et alternativ til dem der ikke har råd til rjsen og som
> bor i KBH

Rejsen? Det koster kun et par klip at tage til Viby til
Hanne og Henning.

> Der kommer nu en del interessante mennesker også seksuelt set hehe

Da svaret nu er til mig, vil jeg sige, at jeg ikke altid er på
jagt efter sex. Ikke ville tage i Fælledparken for at få sex.
Og bestemt ikke tænker på at finde nogen at dyrke sex
med, når jeg tager til dss-fester. Dem deltager jeg i for at
snakke med og hygge mig sammen med mennesker, jeg
er kommet til at holde af.

Venlig hilsen
Hanne L

Fra : Tomas O.

Dato : 13-06-01 09:15

"Hanne L" <maanelys@mail.dk> skrev i en meddelelse news:9g625r$4hs$1@news.inet.tele.dk...
Hej Hanne.. det var dog pokkers så du misforstår mig.

SNIP
> Foreslog du ikke, at festen flyttede til Fælledparken?

Nej jeg sagde der er et alternativ ikke andet. Rolig nu.

SNIP
> Rejsen? Det koster kun et par klip at tage til Viby til
> Hanne og Henning.

Igen rolig nu.

SNIP
> [...]
> med, når jeg tager til dss-fester. Dem deltager jeg i for at
> snakke med og hygge mig sammen med mennesker, jeg

Rolig nu, klap lige hesten, der er da ingen grund til at overfalde
mig.

Jeg skrev intet om at nogen skule lede efter sex i Fælledparken. Det
jeg mente var at man kan snakke sex med andre end fokk fra DSS og at
jeg ved at en del af dem der kommer den 7. er ligesom os fordomsfri
med en mening om sex, fuldstændig ligesom herinde i dss. Så slap
liige af hva?

Hilsen
Tomas O.

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 12:58

"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hej Tomas

> [...]
> jeg ved at en del af dem der kommer den 7. er ligesom os fordomsfri
> med en mening om sex, fuldstændig ligesom herinde i dss. Så slap

Sid lige på dine hænder et par minutter, før du svarer, du er så ilter *GGG*
Der er jo flere der har givet udtryk for det samme som Hanne L. jeg
selv inkl.. Det er der ikke noget at blive uvenner over vel?

Så frem Du og Hanne har lyst til at komme efter jeres arangemang i
Fælledparken, synes jeg i skulle gøre det

MVH
Henning

Fra : Tomas O.

Dato : 13-06-01 16:31

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:6UIV6.211$DH.27344@news.get2net.dk...
SNIP

> Så frem Du og Hanne har lyst til at komme efter jeres arangemang i
> Fælledparken, synes jeg i skulle gøre det

Tjash jeg har min søn fordi det er sommerferie så jeg dukker nok ikke
op ude hos jer Men tak for tilbuddet.

Hilsen
Tomas O. som nu synes det var den kære Hanne L der var lidt ilter.

Fra : Hanne L

Dato : 13-06-01 17:11

Tomas O skrev i en meddelelse news:9g77ai$jao$1@sunsite.dk...

Hej Tomas

> Hej Hanne.. det var dog pokkers så du misforstår mig.

Det har aldrig været meningen. Jeg tager dig bare på
dine ord.

> SNIP

> Nej jeg sagde der er et alternativ ikke andet. Rolig nu.

Jeg er helt rolig. Men synes ikke, man straks skal komme
med alternativer, når der er ved at blive arrangeret en fest
et sted. Det kan højest splitte gruppen, hvilket jeg ikke
tror, var din mening.

> SNIP

> Igen rolig nu.

Jeg er stadig helt rolig. Påpeger bare facts. Nemlig, at
det er nemt, hurtigt, hyggeligt, når vi er flere, samt billigt
at komme ned til Hanne og Henning.

> SNIP

> Rolig nu, klap lige hesten, der er da ingen grund til at overfalde
> mig.

Da jeg har været helt rolig hele tiden, har der aldrig været
tale om at overfalde dig. Det er helt enkelt dig, der lægger
noget i mine ord, som ikke er der.

> [...]
> jeg ved at en del af dem der kommer den 7. er ligesom os fordomsfri
> med en mening om sex, fuldstændig ligesom herinde i dss. Så slap

Jeg forstår ikke, hvorfor du får sådan et stort behov for at
være nedladende, fordi jeg ikke er enig med dig?

Det jeg mener, er, at du fremhæver de mennesker, der
kommer i Fælledparken som seksuelt interessante.
Det får det til at se ud, som om dss-fester kun drejer
sig om sex, hvad jeg gerne vil ramme en pæl igennem
overfor de, der endnu ikke har deltaget i een samt de,
der er skabslæsere.
Dss-fester er ligesom alle andre fester, hvor man snakker
om alt mellem himmel og jord. Forskellen kan være, at
_snakker_ vi om sex, foregår det på en mere åben måde,
end når man er sammen med andre, man kender, fordi det
nu engang er vores fælles referenceramme, og ingen af os
lider af berøringsangst overfor at snakke om det.

Hilsen
Hanne L

Fra : Hanne

Dato : 13-06-01 17:38

> Jeg er helt rolig. Men synes ikke, man straks skal komme
> med alternativer, når der er ved at blive arrangeret en fest
> et sted. Det kan højest splitte gruppen, hvilket jeg ikke
> tror, var din mening.

Her vil jeg gerne forsvare Tomas. Det er ikke et alternativ, da jeg har
afholdt Fælleparken arangementet i 4 år og har kendt datoen i ca. ½ år
og udsendt indbydelser for flere måneder siden. Jeg gjorde bare Tomas
opmærksom på at det var samme dag i vil mødes på. Jeg og Tomas ville jo,
hvis vi havde være lidt hurtigere end jer havde inviteret hele banden
med, men i kom os i forkøbet. Synd, for vi kunne alle have hygges os i
Fælledparken OG til et dss arrangement en anden lørdag, hvis min timing
havde været lidt bedre )) Men det kan jo ikke komme på tale )

Hanne 1 )

Fra : FreYa

Dato : 15-06-01 06:07

Tue, 12 Jun 2001 22:19:39 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Hanne
L" <maanelys@mail.dk>:

Hej Hanne :)

>Vi krydser begge fingre for, at FreYa kommer, da vi
>meget gerne vil møde hende *S*.

Og i lige måde! :)

Knus, og god bedring til jer begge.

--
Freya

Fra : Hanne L

Dato : 16-06-01 12:31

FreYa skrev i en meddelelse news:uj5jitc63577g6fktpq85uguj3l1v3j2v6@4ax.com...

Kære FreYa

> Og i lige måde! :)

Tak, betyder det......? Nej, ikke presse! *GGGG*

> Knus, og god bedring til jer begge.

Tak skal du have.
Dejligt med et lille lysglimt som dette *SSS*

Knus
Henrik og Hanne

Fra : Henning

Dato : 12-06-01 22:28

"Hanne" <diva1@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nu er det jo mig der er arrangør-palle i dette ) for 4. år i træt.
> Hvorfor ikke flytte jeres dss-træf til Fælledparken i år? Det er ret

Jo det var da en mulighed, men min kone ville ikke kunne klare
flere timer i Fælledparken, på grund af sin discospolaps, så der
melder vi fra.

Det jeg synes er fedt ved DSS-fester, er den intimitet og intensitet,
der ligger i at møde skribenter fra DSS gruppen under private
former, hvor man kan sludre u-forstyrret, uden hensyntagen til
omgivelserne, uden børn der skal aktiveres og underholdes,
at kunne være voksne på voksnes præmisser, en stemning
som den der opstod den 6/1-01 var aldrig opstået i
Fælledparken *GGG* http://www.dildoparty.dk/dss/fest.htm

En DSS fest for mig, involvere ikke hverken kollegaer,
venner, familie eller 50 mennesker uden relation til DSS +
disses børn, al ære og respekt for dig og Tomas, men
en DSS fest kan jeg efter min mening ikke se det er/bliver

Undskyld mig min fantasi:

Den 7-7-01 bliver det koldt, blæsende og regnen styrter ned,
et rigtigt vejr for gummi fetichister, i regnfrakker og gummistøvler,
siddende på gummi-telt underlag, med klaprende tænde og
opblødte madpakker, os der bruger briller ser kun vand for
vore øjne *GGGG*

MVH
Henning

Ps. Hanne kan du ikke bruge at skrive Hanne W
når du skriver i gruppen, så der ikke opstår mis-
forståelser angående hvem af jer 3 Hanne`r der
skriver (min kone hedder også Hanne *GGG*)

Fra : Amie

Dato : 12-06-01 22:34

Hejsa

> [...]
> at kunne være voksne på voksnes præmisser, en stemning
> som den der opstod den 6/1-01 var aldrig opstået i

Helt sikkert.. også min mening.. men igen.. måske kunne vi få en masse nye
skibenter hvis vi stiller os op i fælledparken og 'tæsker' løs med piskene
... selvfølgelig med et stort banner *S*

> [...]
> disses børn, al ære og respekt for dig og Tomas, men
> en DSS fest kan jeg efter min mening ikke se det er/bliver

Yepsen.. jeg kommer for at møde folk her fra og ikke alle mulige andre.. det
kan man gøre alle andre dage.

> [...]
> siddende på gummi-telt underlag, med klaprende tænde og
> opblødte madpakker, os der bruger briller ser kun vand for

Uhh Henning din frækkert.. nu sidder jeg jo her og bliver helt våd i trussen
*SF* .. men det kunne da være vildt sjovt at skaffe sådan en hoppeborg og
bare hoppe rundt i vaders alle sammen... det kunne vi da helt sikkert få en
masse sjov ud af *SSS* Lidt ligesom vi tager en ny seksuel tema til hver
fest.. d. 6 januar var det pisk.. næste gange gummifetich .. og til
efteråret kan vi alle løbe rundt i ble'er og give hinanden sutteflasker
*GGG*

*knuser*
Amie

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 13-06-01 02:24

On Tue, 12 Jun 2001 23:34:07 +0200, "Amie" <amie@dildoparty.dk> wrote:

>Yepsen.. jeg kommer for at møde folk her fra og ikke alle mulige andre.. det
>kan man gøre alle andre dage.

ja var ?
du ku da godt lige tage en neklet piske eller 2 med :) ? jeg har
stadigt næsten 1 L fin sprit tilbage fra min tid som alkoholiker og
når Ami nu kommer - så er alt usikert på nær at der simpelthænd ike
KAN være sprut nok

jeg har en ½ tilmedling fra freYa - hun kæmper med at få sin ferie til
at gå op - men jeg kommer helt sikert.

Henning har du usb port på din pc ?
så tager jeg lige mit web cam med.

MvH
Bo

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 12:42

"Chokmah alias Rabias the dog" <Chokmah777@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:gofditojh27kt9lad0rkmllia9iveom2q6@4ax.com...

Hej Bo

> Henning har du usb port på din pc ?
> så tager jeg lige mit web cam med.

Ja og jeg har stadig driverne til dit web-cam,
så det er bare om at køre løs, hvis de andre
synes det er en god ide *GGG*

MVH
Henning

Fra : Hanne

Dato : 13-06-01 17:45

Henning <h2m65@hotmail.com> skrev i en

Hej Henning

> [...]
> at kunne være voksne på voksnes præmisser, en stemning
> som den der opstod den 6/1-01 var aldrig opstået i

Det kan jeg sagtens følge dig i.

> [...]
> disses børn, al ære og respekt for dig og Tomas, men
> en DSS fest kan jeg efter min mening ikke se det er/bliver

Jeg ærger mig bare over at de to ting falder sammen, thats it.

> [...]
> siddende på gummi-telt underlag, med klaprende tænde og
> opblødte madpakker, os der bruger briller ser kun vand for

hvis vejret bliver noget lort, vil jeg nok ikke kunne undgå at sende jer
en tanke )))

> Ps. Hanne kan du ikke bruge at skrive Hanne W
> når du skriver i gruppen, så der ikke opstår mis-
> forståelser angående hvem af jer 3 Hanne`r der
> skriver (min kone hedder også Hanne *GGG*)

Nej, men jeg gør noget helt andet: smutter tilbage i skabet. Tak for nu!

Hanne 1

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-01 13:10

"Henning" skrev

Hej Henning

> en stemning som den der opstod den 6/1-01 var aldrig opstået i
> Fælledparken *GGG* http://www.dildoparty.dk/dss/fest.htm

Jeg tror godt, jeg kunne lokkes til at have samme stemning, selv
i Fælledparken (som jeg aldrig har været i).

Arh, jeg ved godt hvad du mener og er ikke uenig med dig.

> Undskyld mig min fantasi:

> Den 7-7-01 bliver det koldt, blæsende og regnen styrter ned,

HENNING, vil du så stoppe med det negative snak? ellers så går jeg
ud på gaden og råber dit navn, det ønsker du garanteret ikke.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Henning

Dato : 16-06-01 19:00

> Hej Henning

Hej Peder

> HENNING, vil du så stoppe med det negative snak? ellers så går jeg
> ud på gaden og råber dit navn, det ønsker du garanteret ikke.

Ja men jeg VAR da posetiv, jeg tænkte da på alle gummi-fetichsterne,
at det var da en glimrende mulighed for at lufte deres isme i fuld
offentlighed *GGGG*

MVH
Henning

Fra : Oleander

Dato : 17-06-01 17:20

Lørdag den 16 juni 2001 20:00:23 +0200, skrev "Henning"
<h2m65@hotmail.com>:

> [...]

Jaaaa! :)

Negativ?? ..negativ!! Grrrr Peder! Jeg skal komme efter dig! :)

Sådan noget regnvejr er kanon! :)
Dog behøver det slet, slet ikke være hverken koldt eller blæsende...
Næe, sådan en almindelig dansk sommerdag med overskyet og måske nogle
lette byer er bare det bedste i hele verden!

Faktisk reddede jeg mig en mega-forkølelse efter den eneste
DSS-komsammen som jeg har deltaget i (12-02-2000), grundet det
blæsende vejr på hjemturen. :(

Hvis du bliver ved med at fremture om "godt vejr", så møder jeg op og
tvinger dig i en latex shirt (mere vil være mordforsøg..:) som du kan
gå og stege i, mens det er 25 grader i skyggen... >;-]

>Ja men jeg VAR da posetiv, jeg tænkte da på alle gummi-fetichsterne,
>at det var da en glimrende mulighed for at lufte deres isme i fuld
>offentlighed *GGGG*

Henning, du regler! ;)

Det er nu slet ikke så svært at lufte ismen. Sålænge man holder sig
fra heldragter og ting a la blowups, kan man faktisk færdes ganske
anonymt rundt i fuld ornat.

Nå, men spøg til side, så håber jeg inderligt at i får et godt vejr
til begge arrangementer!

--
...Oleander..

Fra : FreYa

Dato : 17-06-01 09:05

Sat, 16 Jun 2001 14:10:06 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Peder
Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net>:

>HENNING, vil du så stoppe med det negative snak? ellers så går jeg
>ud på gaden og råber dit navn

Ikke for at missionere, men du kender da vel forhåbentlig
Hen-Ning-kulten?

Ellers få et (*meget*) billigt grin her:

http://users.cybercity.dk/~ccc51693/html/hen.htm
(Hvor man bla. kan læse om dengang Hen-Ning som 18-årig, blev fundet i
en kurv på Gudenåen (spisende flæsk), citater fra 1. Jumbobog, samt få
oplyst datoen på Dommedag).

FUT: dk.snak.off-topic.
--
Freya

Fra : FreYa

Dato : 13-06-01 14:20

Tue, 12 Jun 2001 20:02:54 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev "Hanne"
<diva1@ofir.dk>:

Hej Hanne og Tomas :)

>Hvorfor ikke flytte jeres dss-træf til Fælledparken i år? Det er ret
>hyggeligt skulle jeg hilse at sige.

Jeg må sige,at det lyder som om det Fælledpark-halløj kunne være
smaddersjovt, også som ramme for en dss-fest. En god idé.

Men ifølge rygterne, er der altså ganske enkelt intet der kan slå
dss-festerne hos Hr. og Fru Henning. Sådan er det bare :)

Øv da, at de to arrangementer falder sammen, men det er da en oplagt
idé til næste år?
--
Freya

Fra : Amie

Dato : 12-06-01 22:09

Hejsa

> Er der så stemning for at holde en fest her i Viby i uge 27
> Lørdag d. 7/7 ?

Jeg er klar på et komme med en tur til Viby den lørdag.. det lyder til at
der kommer rigtig mange og jeg vil da gerne møde alle jer jeg endnu ikke har
mødt *S* .. og selvfølgelig alle jer som jeg har mødt før *G* Jeg tager dog
ikke dildotasken med denne gang *SF*

*knuser*
Amie

Fra : Hanne L

Dato : 13-06-01 00:23

Amie skrev i en meddelelse news:lyvV6.9193$rs4.1138230@news010.worldonline.dk...

Hej Amie

> Jeg er klar på et komme med en tur til Viby den lørdag.. det lyder til at
> der kommer rigtig mange og jeg vil da gerne møde alle jer jeg endnu ikke har
> mødt *S* .. og selvfølgelig alle jer som jeg har mødt før *G*

Jeg glæder mig til at møde dig. Og håber da også, at de,
som allerede har tilmeldt sig, kommer til festen trods
det alternative, ikke-dss-vedrørende forslag.

> Jeg tager dog ikke dildotasken med denne gang *SF*

ÆV! Henrik og jeg havde ellers lige glædet os til at opleve
noget af det, vi glip af sidst.
--
Kærlig hilsen
Hanne L

"Det, der sker nu, er livet.
Det, du håber vil ske, er ikke livet."

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 00:52

"Amie" <amie@dildoparty.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

Hej Ami

> [...]
har
> mødt *S* .. og selvfølgelig alle jer som jeg har mødt før *G* Jeg tager

Oh du dejlige mø, Du har reddet min dag! tager du ikke bare den
skønne ni-halede med, jeg lover at slå dig i måsen med den, til stor
fryd for min kone og dig selv, det tændte hende virkelig at se din
reaktion på pisken*GGGGG* Dit salige blik efterfulgt af : " AV for satan!
Ohhhh det var godt!" *GGGGG*

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 13-06-01 02:16

On Tue, 12 Jun 2001 23:09:28 +0200, "Amie" <amie@dildoparty.dk> wrote:

> [...]
>mødt *S* .. og selvfølgelig alle jer som jeg har mødt før *G* Jeg tager dog

Ohhh..... ja så skal det sgu nok blive wildt :)
vi ses :)
jeg har foriøvrigt stadigt din but plock den store sorte som du glemte
sidste gang - jeg har glemt den jeg har ellers været ved Britta en de
gange men ... ja .
Mv
Bo

Fra : Henning

Dato : 13-06-01 12:38

"Chokmah alias Rabias the dog" <Chokmah777@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:hifditsip1l3pd7s5o195r11p1cbda8b2h@4ax.com...

> [...]
> jeg har foriøvrigt stadigt din but plock den store sorte som du glemte
> sidste gang - jeg har glemt den jeg har ellers været ved Britta en de

Ja du kan jo tage den med her ned, så har Ami da også noget
at sidde på *GGG*

MVH
Henning

Fra : Chokmah alias Rabias~

Dato : 13-06-01 13:33

On Wed, 13 Jun 2001 13:37:50 +0200, "Henning" <h2m65@hotmail.com>
wrote:

HI Henning :)

>Ja du kan jo tage den med her ned, så har Ami da også noget
>at sidde på *GGG*

ja hvis jeg ike for dne afleveret inden - det /foruroligen* er at når
Ami er på den rigtige side af 1½ flaske whisky vil det nok være det
mest naturlige sted at side :)
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-01 13:16

> [...]

> det /foruroligen* er at når Ami er på den rigtige side af 1½
> flaske whisky vil det nok være det mest naturlige sted at

For dælen Bo, du skylder mig en rensning af tastaturet.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Vanillepigen

Dato : 13-06-01 13:49

"Henning" <h2m65@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der så stemning for at holde en fest her i Viby i uge 27
> Lørdag d. 7/7 ?

Hej Henning,

jeg tror, at Mark og jeg dukker op 7. (Du
vil få besked om en ugens tid, når min eksamen er overstået)
Selvom det lyder hyggeligt med flledparken synes jeg at det er
rigtigt det der med at dss
festerne har brug for afsondrethed og intimitet. Det kunne være
sjovt at gå i fælledparken og møde nogle af Tomas venner - men så
er det jo ikke en dss fest, vel?

Kærlig hilsen Kristine

Fra : Nicolai

Dato : 13-06-01 21:23

On Mon, 11 Jun 2001 22:18:18 +0200, "Henning" <h2m65@hotmail.com>
wrote:

>Er der så stemning for at holde en fest her i Viby i uge 27
> Lørdag d. 7/7 ?

Vi må desværre melde fra, og ønske er god fest. Vi er selv værter for
en lille komsammen for en lidt mere snæver kreds Men der er dog
inviteret ca. 150 mennesker til den.

- Nicolai
--
http://infantilism.org - Yes, diapers and sex do mix!
http://babylai.infantilism.org - personal pics, movies & info

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 16-06-01 13:20

"Nicolai" skrev

Hej Nicolai

> Vi er selv værter for en lille komsammen for en lidt mere snæver
> kreds Men der er dog inviteret ca. 150 mennesker til den.

Fejrer i at du får et nyt efternavn (i har jo efterhånden været
ringforlovet i et pænt stykke tid (siger Renés hjemmeside))?

God fest.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Nicolai

Dato : 16-06-01 21:27

On Sat, 16 Jun 2001 14:20:16 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@gmx.net> wrote:

>Fejrer i at du får et nyt efternavn (i har jo efterhånden været
>ringforlovet i et pænt stykke tid (siger Renés hjemmeside))?

Næh. Det er såmænd en sexorienteret fest.... Se evt
http://www.bledreng.dk/article/articlestatic/17/1/2/

Hvis du skulle findes nogle M og især K'ere med stort behov for at yde
omsorg, og skifte bleer, så er jeg sikker på at I ville blive festens
midtpunkt <G>

- Nicolai