RR på sjælland ??? hvor, og hva koster det~
Fra : DieselPower

Dato : 11-06-01 20:51

Hej Alle,
Nu kan jeg se at der er en del som køber små RS125'ere osv... til bane
.... og priserne er jo ikke så slemme når de er uden afgift :) lidt ala hård
druk i en mdr. eller 2 :)

Så er det bare jeg kom til at tænke... øv, hvorfor bor jeg ikke på den
anden side, så jeg også ka være med :) men er det så slemt ??? er der RR
baner her på sjælland ??? og hva skal der til for at køre lidt bane sjov :)
Pris osv... ??? er helt bar på den her :)

VH
Lars Molnit,
ETZ 251 CDi
Suzuki GT-380L *til salg 10Kilo*

Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 11-06-01 21:02

hva skal der til for at køre lidt bane sjov :)
> Pris osv... ??? er helt bar på den her :)
-------------------------------
Jeg har sat 20K af til opstart af RR karrieren =:)
Jeg købte en RS125 fra 94 her i weekenden til 11,5K og mangler alt udstyret
i retning af dragt, støvler osv... Der ryger nok også en del på værktøj osv.

Anders Rude
SV650S
RS125

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 11-06-01 22:08

> SV650S
> RS125

Mmmmmmm...lækker combo!

Mvh
Steen

Fra : Tommy

Dato : 11-06-01 21:18

Ja det rammer næsten voksenstørrelse samlet... )

Tommy, som søger en større garage til mængden af motorcykler
RF600R-97
ZX9R-98
RS125-99

"Steen S. Schmidt" skriver:

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 11-06-01 22:36

> Ja det rammer næsten voksenstørrelse samlet... )

> Tommy, som søger en større garage til mængden af motorcykler
> RF600R-97...

Hey, har du købt en RF600? Eller er det konens RD350'er der er skiftet?

Mvh
Steen

Fra : Tommy

Dato : 12-06-01 00:31

Konens RD350 er skiftet til en RF. Nu er problemet bare at jeg kom til at
putte noget i hende hun blev tyk af. Så nu kommer RFéren nok ikke på
astfalten de næste 3-4 mdr. Det kniber hende at få plads til tanken for
tanken.... )

Tommy

"Steen S. Schmidt" skriver:

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 12-06-01 01:35

> Det kniber hende at få plads til tanken for
> tanken.... )

Tillykke

Mvh
Steen

Fra : Morten Christensen

Dato : 12-06-01 10:29

"Tommy" <p1000377@post.uni2.dk> wrote in message
> [...]
> putte noget i hende hun blev tyk af. Så nu kommer RFéren nok ikke på
> astfalten de næste 3-4 mdr. Det kniber hende at få plads til tanken for

Hva' Sørensen! Kan du ikke "bakke med læs" ?

Nåmen Kæmpe Tillykke med det anyway

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 11-06-01 21:35

> Mmmmmmm...lækker combo!
------------------------------------
Jeps =:)
Jeg er også rigtig glad for begge to, men SV'eren er måske i fare for at
blive skiftet ud med noget mindre. =:(
Nu må vi se om RR er så vanedannende som det lyder, og SU'en bliver man ikke
millionær af.

Anders Rude
Der har svært ved at få læst til eksamen......

Fra : Søren L Hansen

Dato : 12-06-01 10:40

Anders Rude Andersen <t-rex@sondergade.dk> wrote in article
<yX9V6.4277$rs4.876420@news010.worldonline.dk>...

> SU'en bliver man ikke
> millionær af.

århva, det kan man vel godt, sådan lidt indirekte ?
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 12-06-01 10:43

> århva, det kan man vel godt, sådan lidt indirekte ?
> --
> Søren
------------------------------------

*LOL* Så skulle jeg sku nok igang med at læse noget andet =:)

Anders Rude
SV650S
RS125

Fra : DieselPower

Dato : 12-06-01 20:14

Ok, det meget fedt høre om hvor fedt det er, gravide kvinder osv.... :)
men er der virkelig ikke nogen der kan svare om der er nogen baner man kan
komme ud og køre på her på sjælland ??? og hvad der kræves for at komme
derud ???
For jeg gider ikke at skaffe en maskine hvis jeg skal hele vejen over
til den anden side... :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi'er
Suzuki GT-380L

Fra : Michael K.S.

Dato : 12-06-01 20:32

On Tue, 12 Jun 2001 21:13:47 +0200, "DieselPower" <molnit@aub.dk>
wrote:

>men er der virkelig ikke nogen der kan svare om der er nogen baner man kan
>komme ud og køre på her på sjælland ???

Der er ingen baner per se,Team 80 kører med de små 80'ere på
Albertslund go-cartbane,om der er regelmæssigt 125-træning på et
køreteknisk anlæg som det de laver i Nordjylland tvivler jeg lidt
på,men en god mulighed for at finde ud af det på at ved at sætte sig i
forbindelse med RRK-viking som dækker Sjælland:

http://www.roadrace.dk/start.html

Den nemmeste (eneste) måde at komme ud at køre på er i reglen at melde
sig til stort set alt hvad man kan komme i nærheden af,hvilket er det
der af transportmæssige årsager gør det til så dyr en sport.Men tager
man alle off. træninger,alle DM-afd. plus det løse med så er
mulighederne der for den som har cool cash - cheap it is not,det kan
man ligeså godt indse på forhånd.Til gengæld er man også vildt _oppe_
at køre når man har været _ude_ at køre )

-M