Outlook ønskes
Fra : Kib

Dato : 20-01-06 11:28

Jeg har xp home med works suite. Kan jeg (og hvordan) lægge outlook på
maskinen ogå?

Fra : Henrik Gemal

Dato : 20-01-06 11:39

Kib wrote:
> Jeg har xp home med works suite. Kan jeg (og hvordan) lægge outlook på
> maskinen ogå?

Du skal have Office. Outlook er en del af Office pakken.
Outlook Express kan hentes gratis. Men Outlook koster penge.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 20-01-06 13:49

Kib wrote:
> Jeg har xp home med works suite. Kan jeg (og hvordan) lægge outlook på
> maskinen ogå?

Jeg går ud fra at du mener Outlook og ikke Outlook Express.

Outlook Express følger med Windows - og den har du formentlig.

Outlook følger med Office-pakken - og IKKE med Works.

Så hvis du vil have Outlook, så må du ud for at købe en MS Office.

Jan

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-01-06 15:08

Jan Vestergaard skrev:

>Så hvis du vil have Outlook, så må du ud for at købe en MS Office.

Eller nøjes med at købe MS Outlook
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=142235

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-01-06 21:06

> Eller nøjes med at købe MS Outlook
> http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=142235

Dårligt køb. Han kan få en hel officepakke for samme pris:
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=158870

Jeg mener iøvrigt at jeg har set denne pakke endnu billigere på
www.edbpriser.dk

Kurt

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-01-06 22:34

Kurt B. Andersen skrev:

>Dårligt køb.

Måske - måske ikke.

Det afhænger af, hvor det skal bruges.

Office Home må kun bruges af private.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-01-06 23:08

> Måske - måske ikke.
>
> Det afhænger af, hvor det skal bruges.
>
> Office Home må kun bruges af private.
> --
Tja, der står at han ønsker outlook til sin pc. Hvorfor skulle det ikke være
privat?

Kurt

Fra : Kib

Dato : 22-01-06 21:32

Så kan jeg købe office home til kr.995,- hos min lokale kontorforyning! Jeg
har en cd-rom med office 2000 liggende, kan jeg tage outlook fra den og
lægge den til works suite?

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-01-06 22:25

> Så kan jeg købe office home til kr.995,- hos min lokale kontorforyning!
> Jeg har en cd-rom med office 2000 liggende, kan jeg tage outlook fra den
> og lægge den til works suite?

Ja og nej. Du kan under installationen vælge, at du kun vil installere
Outlook. Den er ligeglad med, om works er der eller ej. Derfor mit nej, da
Outlook er helt sin egen.

Kurt