E-Mail
webnoob 5265
gmail
Fra : jane

Dato : 19-01-06 18:11

Kan man ikke instille gmail, eller andre klienter, sådan at når man har
sendt en mail, får man et retursvar, at mailen er modtaget/åbnet, altså at
modtageren har åbnet den?
--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-01-06 18:25

On Thu, 19 Jan 2006 17:10:47 +0000 (UTC), jane wrote:

> Kan man ikke instille gmail, eller andre klienter, sådan at når man har
> sendt en mail, får man et retursvar, at mailen er modtaget/åbnet, altså at
> modtageren har åbnet den?

Jo, det kan man godt, I Thunderbird er det f.eks. under avancerede
indstillinger, men husk at modtageren også godt kan slå fra at sende et
retursvar tilbage. Jeg kiggede lige kort på min gmail side og må indrømme
at jeg ikke umiddelbart kunne finde funktion der.

--
Now Playing:
Steve Turre - In a Sentimental Mood

Fra : jane

Dato : 20-01-06 16:41

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in

> [...]
> et retursvar tilbage. Jeg kiggede lige kort på min gmail side og må
> indrømme at jeg ikke umiddelbart kunne finde funktion der.

Neejj det kan man sikkert ikke i gmail, men jeg viste heller ikke man
kunne i Thunderbird, det ved jeg nu :) Tak for det.

--
Venlig hilsen
Jane