Mine nye breve forsvinder
Fra : Mr. Mox

Dato : 05-01-06 17:46

Når jeg henter mail i TB kommer der lige et glimt af dem frem i
Indbakken i et kvart sekund. De bliver ikke "liggende".

Hvor kan man løse det problem? Med venlig hilsen Mr.Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 05-01-06 18:15

Den 05-01-06 17.45 skrev Mr. Mox følgende:

> Når jeg henter mail i TB kommer der lige et glimt af dem frem i
> Indbakken i et kvart sekund. De bliver ikke "liggende".

Det er spammails, der automatisk flyttes over i spammappen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange

Fra : Mr. Fox

Dato : 05-01-06 19:38

Kim Ludvigsen skrev:

> Det er spammails, der automatisk flyttes over i spammappen.
Nej desværre er det breve jeg har "tilføjet"/skrevet til mig selv fra
TEST eller fra en af mine 2 andre konti.

PS: Hvorfor skal man svare "over", det føles da mest normalt at svare
direkte på et spørgsmål eller svar???

Med venlig hilsen og tak for gode svar Mr. Mox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-01-06 01:03

Den 05-01-06 19.37 skrev Mr. Fox følgende:

> Nej desværre er det breve jeg har "tilføjet"/skrevet til mig selv fra
> TEST eller fra en af mine 2 andre konti.

Prøv at tjekke, om de ligger i en af de andre mapper - fx spammappen
eller papirkurvsmappen. Jeg kan ikke forestille mig, at de kan
forsvinde, medmindre det er spamfiltret, der har været på spil, eller
hvis du selv har oprettet et filter til at flytte mails.

> PS: Hvorfor skal man svare "over", det føles da mest normalt at svare
> direkte på et spørgsmål eller svar???

Der er vist kun nogle få brokkehoveder, der insisterer på at svare over,
de fleste svarer (helt korrekt) under. Medmindre jeg helt misforstår,
hvad du mener.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sæt de små grå hjerneceller i sving i en gratis udgave af