Hvorfor er det mig umuligt at hente en bes~
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 01-01-06 14:21

Hej - og Godt Nytår

Er der en der kan fortælle mig, hvorfor jeg ikke kan hente en bestemt
fil ud 25.

Det drejer sig om filen
"The Rolling Stones-San
Francisco-15-11-2005@192[23-25]-"02-Track-10.mp3"yEnc"

Den ligger i nyhedsgruppen "alt.binaries.sounds.mp3.bootlegs".
Den var aldrig komplet på TDC's nyheds server, men er på
"freebin.readnews.com" og sikkert mange andre servere. Resten af
filerne i den serie har jeg kunnet hente enten det ene eller andet
sted fra, men netop ikke denne.

Når jeg kommer omkring 3/4 ind i den, bliver downloadningen afbrudt.
Hvorfor?

--
__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.cykeldk

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-06 14:27

On Sun, 01 Jan 2006 14:21:27 +0100, Poul Erik Lindaa wrote:

> Det drejer sig om filen
> "The Rolling Stones-San
> Francisco-15-11-2005@192[23-25]-"02-Track-10.mp3"yEnc"

Understøtter din nyhedslæser yEnc? Det gør de fleste binære nyhedslæsere
godt nok. Prøv evt newsleecher.(newsleecher.com).

Ellers kan jeg anbefale en "Premium" server hvis du bruger binære
nyhedsgrupper meget. Jeg er selv fuld tilfreds med newshosting.com og giver
ca. 500 kr for et halv års fri forbrug.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 01-01-06 14:48

On Sun, 1 Jan 2006 14:26:35 +0100, Thomas Jespersen
<jespersen.thomas@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Ellers kan jeg anbefale en "Premium" server hvis du bruger binære
>nyhedsgrupper meget. Jeg er selv fuld tilfreds med newshosting.com og giver

Ja, jeg bruger "Forte Agent" version 2.0.

Jo, men normalt henter jeg ikke meget fra diverse binære
nyhedsgrupper, og kun fordi det drejer sig om en fed koncert
optagelse, har jeg prøvet flere gange.

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 01-01-06 19:37

On Sun, 01 Jan 2006 14:48:13 +0100, Poul Erik Lindaa
<lindaa@mail.cykeldk> wrote:

>Jo, men normalt henter jeg ikke meget fra diverse binære
>nyhedsgrupper, og kun fordi det drejer sig om en fed koncert
>optagelse, har jeg prøvet flere gange.

Tak for forsøget, men som sædvanligt med TDC's server melder den:
[These parts are unavailable: 25, 46, 48, 53, 55, 56, 64, 69, 84, 90,
91]

Ja, ja numrene og antallet af numre varierer, men typisk for deres
server når intet helt igennem.

--
http://skivsamling.nu/show.pl?id=26228

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 01-01-06 19:51

On Sun, 01 Jan 2006 19:37:09 +0100, Poul Erik Lindaa wrote:

> Tak for forsøget, men som sædvanligt med TDC's server melder den:
> [These parts are unavailable: 25, 46, 48, 53, 55, 56, 64, 69, 84, 90,
> 91]

Måske hvis du "kombinerer" de to servere du har? Jeg ved at newsleecher kan
hente fra flere forskellige newsservere, hvis f.eks. den ene ikke har
bruger den blot den anden.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 01-01-06 19:49

On Sun, 01 Jan 2006 14:21:27 +0100, Poul Erik Lindaa wrote:

> Når jeg kommer omkring 3/4 ind i den, bliver downloadningen afbrudt.
> Hvorfor?

Aner det ikke, ingen problemer med at hente alle 4 CDere her.

Glæder mig til at høre begge koncerter.

Prøv at kigge i dk.binaer (Til Poul Erik) dog ikke på TDCs server

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-01-06 00:35

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-01-06 07:21

On Mon, 02 Jan 2006 00:34:59 +0100, Poul Erik Lindaa wrote:

> Tak for forsøget,

Skal der rettes noget i din mailadresse?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-01-06 10:13

On Mon, 2 Jan 2006 07:20:44 +0100, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

>Skal der rettes noget i din mailadresse?

Ja, fjern transportmidlet før dk til sidst.

Og på forhånd mange tak.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 02-01-06 16:57

On Mon, 02 Jan 2006 10:12:53 +0100, Poul Erik Lindaa wrote:

> Ja, fjern transportmidlet før dk til sidst.
>
> Og på forhånd mange tak.

Det kan jeg åbenbart ikke finde ud af, jeg får denne fejlmeddelelse:
I'm sorry to have to inform you that your message could not be
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

Skriv lige til mig på news@lpdommer.dk.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 02-01-06 17:19

On Mon, 2 Jan 2006 16:56:36 +0100, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

>Det kan jeg åbenbart ikke finde ud af, jeg får denne fejlmeddelelse:
>I'm sorry to have to inform you that your message could not be
>be delivered to one or more recipients. It's attached below.

Tak for dit forsøg.

Samtidig er der en der lige er kommet med en USB Memory stik, som
havde læst det ovenstående, så mit problem er klaret. Jeg vidste ikke
han havde adgang til en amerikans news server, ellers var jeg gået til
ham for længe siden.

Problemet er nok at den fylder 20 Mb og TDC kun har postkasser på
10 Mb.

Nok engang tak til alle i forsøget på at hjælpe mig.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-01-06 22:09

Poul Erik Lindaa skrev:

> Problemet er nok at den fylder 20 Mb og TDC kun har postkasser
> på 10 Mb.

Jeg kan anbefale tjenesten yousendit - <http://www.yousendit.com/>.
Det virker fortrinligt til overførsel af store og små filer, og det
kan også bruges til at undgå den blokering af filtyper der fx er
indlagt i Outlook.
--
Jens Gyldenkærne Clausen