LivePicture
Fra : Helene Olesen

Dato : 11-06-01 20:33

Hej.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver dette her:

http://www.sommersko.dk/start.asp?sprog=0

Hilsen
Helene

Fra : Heidi Bille

Dato : 11-06-01 22:19

On Mon, 11 Jun 2001 21:32:38 +0200, "Helene Olesen" <life@stofanet.dk>
wrote:

>Hej.
>Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver dette her:
>http://www.sommersko.dk/start.asp?sprog=0

Hhhmmm Herligt at se (jeg er gammel "stamkunde" ... Det ser ud til
at være en JavaApplet (*.class) - men der er vist nok også mulighed
for, at det kan være noget med Active-X.

Jeg har før set det på http://www.koege.net/ - under "Køge 360o - der
er også noget info om programmet, grafikken er lavet med.

Se også http://www.rotator.dk/ - der står noget mere om programmet
"Rotator".

--
Life is a process - not a principle
A mystery to be lived - not at problem to be solved

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 12-06-01 09:45

"Helene Olesen" <life@stofanet.dk> wrote in

> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man laver dette her:
>
> http://www.sommersko.dk/start.asp?sprog=0

Det er en JavaApplet, prøv at spørg i dk.edb.programmering.java. Der ved de
meget mere.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
http://nau.dk

Fra : Birger Borgwardt

Dato : 12-06-01 10:57

usenetnospam@nau.dk (Andreas Kleist Svendsen) wrote:

>http://www.sommersko.dk/start.asp?sprog=0
>
>Det er en JavaApplet, prøv at spørg i dk.edb.programmering.java. Der ved de
>meget mere.

Det er et almindeligt panorama. Lavet med special udstyr/fotografier.
Der findes mange programmer til at "sy" billederne sammen, fra meget
dyre til næsten gratis, med kvalitet derefter.

Dette panorama er så afviklet på denne webside, ved hjælp af
LivePictures JAVA Applet.
Igen er der mange forskellige udgaver af Appletter/Plugin. Nogle er
gode, andre er katastrofale.........

Det mest kendte program og bedste kvalitet i afvikling er nok stadig
Apples QuickTime VR.

Hilsen Birger B.
www.webfoto-interaktiv.dk

"Imagination is more important than knowledge." --Albert Einstein