spørgsmål om newsleecher
Fra : hammock

Dato : 27-12-05 07:12

når jeg har hentet headers i f.eks alt binaries games og lukker newsleecher
ned så skal jeg hente alle headers på nyt.er der ikke en gemmefunktion i
dette program så den ikke smider de hentede headers væk ved omstart?
jeg har købt licens til programmet så det er ikke der der ligger en
begrænsning.

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 27-12-05 10:12

hammock wrote:
> når jeg har hentet headers i f.eks alt binaries games og lukker newsleecher
> ned så skal jeg hente alle headers på nyt.er der ikke en gemmefunktion i
> dette program så den ikke smider de hentede headers væk ved omstart?

Options -> Download -> Group Caching

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : hammock