E-Mail
webnoob 5265
Sortere mails til 2 PC'er med kun ét konto~
Fra : Ukendt

Dato : 24-12-05 13:25

Kan man det? Altså have 2 mail-adr. og 2 PC'er med kun ét kontonummer hos
TDC. Jeg bruger Microsoft Outlook, og de 2 PC'er er forbundet i netværk.

Pt. hentes _alle_ mails ned på den PC'er der henter mails først.

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : *** Calle ***

Dato : 24-12-05 15:44

Trekroner wrote:
> [...]
> netværk.
> Pt. hentes _alle_ mails ned på den PC'er der henter mails først.
fordi du kun har en konti, resten er aliaser. Få fan i nogle ekstra
mailadresser fra andre konti, evt gmail
--
*** Calle ***

Fra : Lauridsen

Dato : 24-12-05 16:17

> fordi du kun har en konti, resten er aliaser. Få fan i nogle ekstra
> mailadresser fra andre konti, evt gmail
Eller opret regler på begge maskiner så maskine 1 kun henter mails tilsigtet
den ene mailadresse.

Mvh.
Lars

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-12-05 16:46

Lauridsen skrev:

>Eller opret regler på begge maskiner så maskine 1 kun henter mails tilsigtet
>den ene mailadresse.

Kan man ikke med Outlook, kun Outlook Express.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Lauridsen

Dato : 25-12-05 11:37

> Kan man ikke med Outlook, kun Outlook Express.
> --
Mener du man ikke kan oprette regler, eller mener du at muligheden for at
lave netop denne regel ikke er til stede?

/Lars

Fra : *** Calle ***

Dato : 25-12-05 11:41

Lauridsen wrote:
> Mener du man ikke kan oprette regler, eller mener du at muligheden
> for at lave netop denne regel ikke er til stede?

lige netop den regl kan man ikke lave i Outlook
--
*** Calle ***

Fra : Niels Erik Nielsen

Dato : 12-02-06 17:12

Jeg kan heller ikke få det til at virke med outlook express
selvom jeg opretter regler.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-02-06 17:30

Den 12-02-06 17.12 skrev Niels Erik Nielsen (slet GQ97B) følgende:
> Jeg kan heller ikke få det til at virke med outlook express
> selvom jeg opretter regler.

Hvis jeg ikke husker galt, har TDC en vejledning, men ellers kan du
tjekke afsnittet "Deling af mailkonto" på denne side:
http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-thunderbird-trin-filtre.html

Vejledningen er ganske vist til Thunderbird, men princippet er det samme.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis bridgeprogram, så du kan øve dig uden at blive udsat for