E-Mail
webnoob 5265
Outlook - Besvar mail - Medtag tekst
Fra : Jim Andersen

Dato : 21-12-05 14:45

Har før brugt OE. Skal nu bruge O.

Når jeg svarede på en mail, medtog OE originalteksten, og satte ">" ind
foran.

Det vil jeg gerne have den til at gøre i O.

Jeg har ellers sat, i Funktioner -> Indstillinger -> Email indstillinger ->
Ved besvarelse af en meddelelse: "Indsæt tegn foran hver linje"

Og nede i "Indsæt følgende før hver linje" skrevet et "> " (uden
citationstegn).

Originalteksten medtages godt nok, men jeg får blot den åndssvage lodrette
streg, og den laver også en masse farve-ændringer....

Kan jeg få O til at opføre sig lidt mere som OE ?

/jim

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-12-05 15:14

Jim Andersen skrev:

> Jeg har ellers sat, i Funktioner -> Indstillinger -> Email
> indstillinger -> Ved besvarelse af en meddelelse: "Indsæt tegn
> foran hver linje"

Det funker kun i tekst-mails. Når du svarer på en html-mail, kommer
den blå streg.

> Kan jeg få O til at opføre sig lidt mere som OE ?

Brug Outlook Quotefix -
<http://home.in.tum.de/~jain/software/outlook-quotefix/>.

Når man svarer på en html-mail, får man stadig den blå streg, men
vælger man Formater => Almindelig tekst, bliver den citerede tekst
straks reformateret pænt og nydeligt.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jim Andersen

Dato : 28-12-05 13:42

> Jim Andersen skrev:

> Brug Outlook Quotefix -
> <http://home.in.tum.de/~jain/software/outlook-quotefix/>.
>
> Når man svarer på en html-mail, får man stadig den blå streg,

Yep.

> men vælger man Formater => Almindelig tekst, bliver den citerede tekst
> straks reformateret pænt og nydeligt.

Næ. Hvad gør jeg forkert ? Skal jeg fixe nogen indstillinger i OEQ eller OE
før det virker ?

/jim