E-Mail
webnoob 5265
Kan man ikke slette gammel post i Tunderbi~
Fra : Mr. Fox

Dato : 20-12-05 17:46

Kan man virkelig kun slette sine egne gamle breve, ikke svarene til
disse????
Med venlig hilsen Mr. Fox

Fra : Peter Jonasen

Dato : 20-12-05 19:26

Mr. Fox skrev:
> Kan man virkelig kun slette sine egne gamle breve, ikke svarene til
> disse????
> Med venlig hilsen Mr. Fox

Svarerne sletter du i "sendt post"

--
vh/Peter E. Jonasen

Se også:
http://www.kvv73.dk (Modeljernbanen og de store baner - billeder og idéer)
http://www.digitaltog.dk (Den med de danske digitalvejledninger)

Fra : Mr. Fox

Dato : 20-12-05 19:45

Peter Jonasen skrev:

> Svarerne sletter du i "sendt post"

Tak for svaret, men jeg ville nu gerne slette diverse poster, både
spørgsmål og svar i grupperne, men det kan måske ikke lade sig gøre??

Mvh Mr. Fox

Fra : Mr. Fox

Dato : 20-12-05 19:51

Mr. Fox skrev:
> Peter Jonasen skrev:
klip
> [...]
klip
> Tak for svaret, men jeg ville nu gerne slette diverse poster, både
> spørgsmål og svar i grupperne, men det kan måske ikke lade sig gøre??
>
> Mvh Mr. Fox

Nu så jeg lige en "opskrift" på at slette mails lidt nede i gruppen her,
undskyld.
Men kors hvor er det bøvlet, mon det varer længe inden en smart fætter
laver om på TB??
Mvh Mr. Fox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-12-05 19:55

Mr. Fox skrev:

>Tak for svaret, men jeg ville nu gerne slette diverse poster, både
>spørgsmål og svar i grupperne, men det kan måske ikke lade sig gøre??

Nå det er på usenet (nyhedsgrupperne) du mener, der er det altså ikke
nødvendigt at slette meddelelser (faktisk kan det være upraktisk at slette
dem)

Men du kan i indstillingerne indstille hvor længe du vil gemme dem lokalt
(på din egen maskine) Funktioner - Kontoindstillinger - Offline &
diskplads - Behold (og så vælger du selv hvor længe du vil gemme
meddelelserne)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk