Få outlook til at vise en mail læ
Fra : Brizz

Dato : 18-12-05 22:17

når jeg står på mailen. Den viser det fint nok hvis jeg flytter mig
efter et par sekunder fra mailen. Men hvis jeg bliver stående på mailen
imens jeg læser den fx og klikker hen i et andet åbent vindue (program
eller billede eller noget) så bliver den ved med at vise den som ulæst?
Kan man ikke få den til at vise den som læst efter få sekunder?
Outlook 2003
--
Mvh Brian
--

Venimus Conglaciati Vicimus

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 18-12-05 23:10

> [...]
> billede eller noget) så bliver den ved med at vise den som ulæst?
> Kan man ikke få den til at vise den som læst efter få sekunder?

funktioner > indstillinger > læsning > marker

Fra : Brizz

Dato : 19-12-05 23:59

Awul Dasfilshabeda skrev:

> funktioner > indstillinger > læsning > marker

Takker.

--
Mvh Brian