Gmail og Outlook
Fra : Nederbasse

Dato : 16-12-05 19:31

Hejsa

jeg har forgæves forsøgt at få min Gmail account ind i Outlook 2002 men
uanset hvad jeg gør acepterer den ikke password/username
Er der noget der skal gøres ellers fx. firewall ?

XP Pro med sp2

LarsN

Fra : Thomas gade

Dato : 16-12-05 19:53

Nederbasse wrote:

> [...]
>uanset hvad jeg gør acepterer den ikke password/username
>Er der noget der skal gøres ellers fx. firewall ?

Har du fulgt vejledningen her:
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13276&query=pop3%2Boutlook+2002&topic=0&type=f

Mvh Thomas

Fra : Nederbasse

Dato : 16-12-05 22:28

> Har du fulgt vejledningen her:
> http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=13276&query=pop3%2Boutlook+2002&topic=0&type=f
>
> Mvh Thomas

Jeps flere gange men..
løsningen var på en Microsoft side, man skal logge ind på kontoen via
gmail.com og aktivere pop3 så virker det

LarsN

Fra : Thomas gade

Dato : 16-12-05 23:29

Nederbasse wrote:

>Jeps flere gange men..
>løsningen var på en Microsoft side, man skal logge ind på kontoen via
>gmail.com og aktivere pop3 så virker det
>
>LarsN

Ja det er det sidste de skriver i vejledningen

Mvh Thomas

Fra : Per Andreasen

Dato : 17-12-05 20:28

Det fungerer glimrende med Outlook Express 6.

mvh Per