E-Mail
webnoob 5265
Sendt og Sendt post i TB ?
Fra : Mr. Fox

Dato : 16-12-05 11:56

I TB har jeg i "lokale mapper" en mappeikon (en kuvert), med benævnelsen
"sendt" og en anden med "sendt post". I den sidstnævnte mappe "sker der
ikke noget" med antallet af breve, men det står hele tiden med de breve
som jeg havde i OE inden jeg downloadede Thunderbird i begyndelsen af
måneden ?????

med venlig hilsen Mr. Fox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-12-05 12:02

Mr. Fox skrev:

>"sendt post". I den sidstnævnte mappe "sker der ikke noget" med antallet
>af breve, men det står hele tiden med de breve som jeg havde i OE inden
>jeg downloadede Thunderbird i begyndelsen af måneden

Det er fordi at "Sendt post" er en mappe der er importeret fra OE.
Sendt post i TB kommer i stedet i mappen "Sendt" (du kunne evt. hvis du
gerne vil have det, flytte meddelelserne fra "Sendt post" over i "Sendt"
så de ligger et sted, og derefter slette mappen "Sendt post")

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Mr. Fox

Dato : 16-12-05 12:08

Tak igen. Kan du mon også løse problemet med de irriterende meldinger
omk at min postserver failer to login?? mvh Mr. Fox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-12-05 12:11

Mr. Fox skrev:

>Tak igen. Kan du mon også løse problemet med de irriterende meldinger omk
>at min postserver failer to login??

Ikke umiddelbart, men du kan da som en start prøve at de-aktivere AVG
(email-skanneren) og se om det er den der giver problemet.

Fra : Mr. Fox

Dato : 16-12-05 12:15

Tak igen. jeg vil prøve det, håber så blot at der ikke fiser noget spam
ind i mellemtiden. Mr. Fox

Fra : Mr. Fox

Dato : 16-12-05 12:28

Ja så har jeg sendt samme mail til mig selv to gange, med og uden AVG
tændt. Begge gange kom de fint igennem, men også med fejlmeddelelserne.
Desuden kom der selv om jeg ikke havde tændt for AVG, et lille pop-up
fra AVG om at: AVG pop3 connected to Fisto.nordit.dk. der har også
tidligere været et sådan lille kort med Connected to koon.nordit.dk.
Nordit er min server, mon jeg sku' spørge dem? (Undskyld) Mr. Fox