Oplysning om ikoner TB
Fra : Mr. Fox

Dato : 13-12-05 17:02

Hvor finder jeg en oversigt over alle de små ikoner i Thunderbird
MVH Mr. Fox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-12-05 21:00

Den 13-12-05 17.02 skrev Mr. Fox følgende:
> Hvor finder jeg en oversigt over alle de små ikoner i Thunderbird

Ikonerne ligger i filen classic.jar. Du finder den i mappen c:\ ...
\thunderbird\chrome. Det er reelt en zip-fil, så du kan åbne den med et
almindeligt udpakkeprogram. Filen indeholder en masse mapper, du skal
ned i skin => classic. Her ligger 7 undermapper, der hver indeholder en
mappe, der hedder icons. Du skal ned i dem alle.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.

Fra : Mr. Fox

Dato : 15-12-05 17:21

Mange tak for dette og andre gode råd fra KL samt andre:
Jeg har nu fremme som følger: C:\programmer\Mozilla Thumnderbird\chrome
og her skulle jeg finde classic.jar. Den er der ikke, men andre der
hedder noget med jar. Bl.a. mail.jar på 5.127 KB, men de skal alle
åbnes med "jar" og jeg har hverken "jar, jug or kande", så hvo'n gør man
????
At åbne Icons bringer mig ind til: default - og så nogen filer med
icons, men klikker jeg på dem bliver jeg vist en helt sort side på
ACDSee, (mit billedprogram).

Med venlig hilsen Mr. Fox

PS har jeg slettet nok?

Fra : Mr. Fox

Dato : 15-12-05 17:37

Mr. Fox skrev:
> Mange tak for dette og andre gode råd fra KL samt andre:
> Jeg har nu fremme som følger: C:\programmer\Mozilla Thumnderbird\chrome
>

> Med venlig hilsen Mr. Fox
>
> PS har jeg slettet nok?

Undskyldt mange gange, Jeg har lige fundet ud af at jeg skal svare
UNDER det citerede, undsskyld igen. Men kom ikke og fortæl mig at jeg
skal studere alt i Netetikette, det har jeg nemlig gjor"d"t, men det er
galt med lys i tranlamperne når man har arbejdet med for megen terpentin
i mange år, og så går det ud over hukommeren. (
Hilsen Mr. Fox

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-12-05 17:50

Den 15-12-05 17.21 skrev Mr. Fox følgende:

> Jeg har nu fremme som følger: C:\programmer\Mozilla Thumnderbird\chrome
> og her skulle jeg finde classic.jar. Den er der ikke

Du har ret. Jeg tjekkede under et andet styresystem, og det er åbenbart
helt anderledes i Windows. Jeg har desværre ikke den ringeste ide om,
hvor ikonerne ligger gemt i Windows-versionen.

> PS har jeg slettet nok?

Jeg er ikke helt med på, hvad du mener. Hvis det er din citatteknik, du
mener, så er der absolut plads til forbedringer. Du kunne have nøjes med:

Og så skrevet dit svar UNDER det citerede i stedet for ovenover. Se evt.
denne side:
http://kimludvigsen.dk/diverse-nyhedsgrupper.html#citat

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lav flotte fotoalbum til hjemmesiden med JAlbum.

Fra : Mr. Fox

Dato : 15-12-05 17:26

Mr. Fox skrev:
> Hvor finder jeg en oversigt over alle de små ikoner i Thunderbird
> MVH Mr. Fox

Jeg skulle måske skrive at det er de små ikoner der er rundt omkring på
"mail-siden" Da jeg brugte ForteAgent var der i Hælp en oversigt over
en side så man ku' se alle ikonerne, de små flag,briller,etc.

Undskyld (måske) Mr. Fox