Thunderbird news...
Fra : MicJen

Dato : 01-12-05 22:23

Hej!

Jeg har forsøgt at gå fra OE til Thunderbird, men der er noget som
irriterer mig grænseløst når jeg læser news med Thunderbird.

Når jeg henter en ny NG, så står opslagene fint med dét der +, så man
kan åbne og lukke tråden.

Når jeg så vil sortere dem efter dato (trykker på "dato") så åbner den
samtlige tråde og det er meget uoverskueligt.

Det jeg vil er at se trådene med plusser samtidig med at de er sorteret
efter dato hvornår tråden er oprettet. Hvordan gøres det?

En anden ting. Kan man ikke som i OE bare markere et opslag med et
enkelt tryk? Eller SKAL man ablolut højreklikke->label->markere efter
vigtighed?

Håber en venlig sjæl kan hjælpe.

Mvh
Michael

Fra : Michael Zedeler

Dato : 02-12-05 00:29

MicJen wrote:

> Når jeg så vil sortere dem efter dato (trykker på "dato") så åbner den
> samtlige tråde og det er meget uoverskueligt.

Du kan oprette filtre, som fungerer sammen med sorteringen. I den
engelske udgang, jeg bruger, er det en pop-up-box, som er lige over
vinduet med beskedoversigten.

Standard-filtrene er at man kan nøjes med ulæste beskeder, ikke-junk,
bestemte labels, nyere beskeder, beskeder fra folk i adressebogen og en
del andre ting. Desuden kan du oprette dine egne filtre.

> Det jeg vil er at se trådene med plusser samtidig med at de er sorteret
> efter dato hvornår tråden er oprettet. Hvordan gøres det?

Det gør den da hos mig. Trådene står i den rækkefølge, de er blevet
oprettet, når jeg slår over i thread view.

> En anden ting. Kan man ikke som i OE bare markere et opslag med et
> enkelt tryk? Eller SKAL man ablolut højreklikke->label->markere efter
> vigtighed?

Ja. Nummertasterne. Hvis jeg f. eks. vil sætte en besked til høj
prioritet, skal jeg bare trykke på 1-tasten. Du kan se genvejene i
menuen, når du har foldet den ud.

Mvh. Michael.
Get my vcard at http://michael.zedeler.dk/vcard.vcf

Fra : philaweb

Dato : 03-12-05 14:34

MicJen skrev:

> Når jeg så vil sortere dem efter dato (trykker på "dato") så åbner den
> samtlige tråde og det er meget uoverskueligt.

Du klikker på ikonen helt ude til venstre som ligner en lille hvirvel.
Den hedder også "Klik for at vise meddelelser i tråde".

--

venlige hilsener...

Philaweb

Mine bogmærker: http://del.icio.us/philaweb.