Vedr.: Fejlmeddelelse i Outlook
Fra : Billy Bob

Dato : 29-11-05 16:55

Hej Gruppe

Når jeg vil sende en mail kommer der en fejlmeddelelse - Grænsefladen er
ikke registreret - og mailen bliver ikke sendt

Havd kan jeg gøre

Vh
Jan

Fra : Billy Bob

Dato : 29-11-05 17:03

Har selv løst det

Tak

Vh

Jan

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-11-05 17:05

Billy Bob wrote:
> Har selv løst det

Hvis du nu fortæller hvad løsningen var, kan andre folk bruge det hvis
de f.eks. finder det med groups.google.com. Så fortæl hvad løsningen var.

--
Now Playing
Tubalcain - Andy Warhol

Fra : Billy Bob

Dato : 29-11-05 17:58

søgte på google grupper og fandt to små dll filer og efter de var
installeret virkede alt igen

Vh
Jan