news.Sunsite.dk problemer
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-11-05 21:17

Er der andre der har oplevet udfald på news.sunsite.dk? De fleste af de
grupper jeg abonnerer på siger mit newsprogram ikke eksisterer!

Fra : Carl Drud

Dato : 26-11-05 21:26

Thomas Jespersen wrote:

> Er der andre der har oplevet udfald på news.sunsite.dk? De fleste af de
> grupper jeg abonnerer på siger mit newsprogram ikke eksisterer!

Måske pga af nedenstående:

http://dotsrc.org/#id10

Carl

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-11-05 21:35

Carl Drud wrote:

> Måske pga af nedenstående:
>
> http://dotsrc.org/#id10

Ja, men jeg har også problemer med danske grupper. F.eks. findes
dk.velkommen ikke mere.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-11-05 21:40

Thomas Jespersen wrote:

> Ja, men jeg har også problemer med danske grupper. F.eks. findes
> dk.velkommen ikke mere.

Ok, min fejl dk.velkommen er tilbage. Ja, jeg tror du har ret, det er
nok det der er problemet.

Fra : Carl Drud

Dato : 26-11-05 21:42

Thomas Jespersen wrote:

> Ja, men jeg har også problemer med danske grupper. F.eks. findes
> dk.velkommen ikke mere.

Har lige genindlæst grupper på news.sunsite.dk. Der er dk.velkommen.

Carl

Fra : Ole C

Dato : 27-11-05 02:05

Thomas Jespersen skrev blandt andet:

> Er der andre der har oplevet udfald på news.sunsite.dk? De fleste af
> de grupper jeg abonnerer på siger mit newsprogram ikke eksisterer!

Tidligere i dag kunne jeg lige pludselig ikke komme på.
Kiggede på http://dotsrc.org/usenet/clientconfig/ og ændrede servernavnet
fra "sunsite.dk" - som ellers har stået sådan i flere år - til
"news.sunsite.dk". Så kørte alt igen.
--
vh
Ole C

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-11-05 13:27

Ole C skrev:

> [...]
> Kiggede på http://dotsrc.org/usenet/clientconfig/ og ændrede servernavnet
> fra "sunsite.dk" - som ellers har stået sådan i flere år - til

Det er ret lang tid siden de annoncerede at gik over til at bruge
news.sunsite.dk til news og frarådede at man nøjedes med
sunsite.dk som servernavn. Det er måske først nu at det er blevet
tvungen?

--
Bertel

Fra : Ole C

Dato : 27-11-05 15:24

Bertel Lund Hansen skrev blandt andet:

> [...]
> news.sunsite.dk til news og frarådede at man nøjedes med
> sunsite.dk som servernavn. Det er måske først nu at det er blevet

Det er det tilsyneladende - men det er vel ellers ikke noget man sådan
jævnligt gå ind og undersøger....

--
vh
Ole C

Fra : Claus Alboege

Dato : 27-11-05 22:33

Hej,

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> writes:

> Det er det tilsyneladende - men det er vel ellers ikke noget man sådan
> jævnligt gå ind og undersøger....

% dnsip news.sunsite.dk
130.225.247.90
% dnsip sunsite.dk
130.225.247.90

Det anbefales dog stadig at benytte news.sunsite.dk, fremfor sunsite.dk.

/Claus A

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-11-05 23:27

Claus Alboege skrev:

> % dnsip news.sunsite.dk
> 130.225.247.90
> % dnsip sunsite.dk
> 130.225.247.90

Så kan det være noget Windows-fidus i forbindelse med DNS.

Nu er det længe siden jeg har haft den slags problemer, men der
var en overgang hvor det hjalp ved Stofanet at skifte mellem
news.telia.dk og news.stofanet.dk selv om det er samme IP og
server. Man kunne også tømme en eller anden DNS-cache, men jeg
skiftede bare altid. Problemet bestod i at enkelte indlæg ikke
blev hentet. Så kunne de altid findes på 'den anden server'.

--
Bertel