Skærme
Fijala 3554
TV tuner til en pc fladskærm
Fra : Flemming

Dato : 10-01-06 21:59

Har nogen erfaringer med en extern TV tuner til en fladskærm, ikke til USB
porten?
Findes de og fungerer de godt?
Kan der nemt skiftes mellem tv og pc signal?

vh Flemming

Fra : Carl Dragert

Dato : 12-01-06 20:10

"Flemming" <no@spam.dk> wrote in message
> Har nogen erfaringer med en extern TV tuner til en fladskærm, ikke til USB
> porten?
> Findes de og fungerer de godt?
> Kan der nemt skiftes mellem tv og pc signal?

Jeg har ingen erfaringer med dem, men jeg har nærlæst på æskerne og fundet
ud af at de havde en max. opløsning som jeg ikke var tilfreds med. Så det er
en af de ting du skal være opmærksom på, noget andet er hvordan signalet fra
din pc sendes gennem boksen til skærmen, her kan der muligves også være
begrænsninger i opløsning og opdateringsfrekvens.

Elgiganten sælger to slags til ca 600 kr.

--
mvh. Carl Dragert
http://dkfritidmotorcykel.dk/?id=531