Skærme
Fijala 3554
bedste 19 tommer gamerskærm
Fra : stig klausen

Dato : 07-01-06 19:42

i denne test vinder hyundai Q90u som bedste gamerskærm .

http://www.behardware.com/articles/602-1/19-lcd-survey-2-3-4-6-8-ms-and-above.html

jeg har ledt efter tests en del og har kun fundet tests hvor de tester 1
skærm ad gangen og dermed ikke sammenligner med andre skærme.

har i kendskab til andre helt nye tests af fladskærme til pc brug.

stig

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 11:32

"stig klausen" <sdk@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skærm ad gangen og dermed ikke sammenligner med andre skærme.
>
> har i kendskab til andre helt nye tests af fladskærme til pc brug.

Er store bogstaver gået af mode ?

Fra : Morten Wartou

Dato : 10-01-06 14:57

Blume, Alf wrote:
> "stig klausen" <sdk@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Er store bogstaver gået af mode ?

Er mellemrum før spørgsmålstegn kommet på mode?

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : JK

Dato : 09-01-06 12:40

On Sat, 7 Jan 2006 19:42:08 +0100, "stig klausen" <sdk@tele2adsl.dk>
wrote:

> [...]
>skærm ad gangen og dermed ikke sammenligner med andre skærme.
>
>har i kendskab til andre helt nye tests af fladskærme til pc brug.

20. december 2005:
http://www.xbitlabs.com/articles/other/display/response-compensation.html

16. december 2005:
http://www.hardware.no/tester/skjerm/femkamp_-_kjempene_motes/21568

mvh

John

Fra : Awan

Dato : 10-01-06 02:30

Har du evt. set på denne skærm/test?
http://www.flatpanels.dk/vx922.php

Mvh
Awan

Fra : Jonas

Dato : 20-01-06 16:41

hvad med en 19" widescreen? check evt flatpanels.dk