Skærme
Fijala 3554
20" TFT og spil??
Fra : Paminu

Dato : 06-01-06 11:42

Hvis man fx køber en 20" TFT skærm som kører naturalopløsning på 1600x1200
får man så ikke en del mindre ud at sine 3D shooters da det er væsentlig
mere krævende at køre dem i 1600x1200? Overvejer faktisk at købe en mindre
skærm udelukkende pga dette da de spil jeg spiller hakker for meget hvis jeg
spiller dem i en højere opløsning end 1024*768. Men de vil jo blive tvunget
til at kører 1600*1200 med en 20" fx. Eller er der en løsning på dette?

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-01-06 17:54

"Paminu" <asdad@asd.com> skrev i en meddelelse
> Men de vil jo blive tvunget til at kører 1600*1200 med en 20" fx. Eller
> er der en løsning på dette?

Køber et hurtigere gfx kort, eller kører spillet i en anden opløsning (tft
skærm kan godt køre andet end den anbefalede). Billedet er dog ikke just
optimalt.

Fra : Paminu

Dato : 06-01-06 20:52

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skærm kan godt køre andet end den anbefalede). Billedet er dog ikke just

Det ser langt fra optimalt ud når man ændre på opløsningen på en af mine
venners nye Samsung TFT skærm.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 06-01-06 21:20

> Det ser langt fra optimalt ud når man ændre på opløsningen på en af mine
> venners nye Samsung TFT skærm.

Var det ikke også lige det jeg skrev ? :)

Der er nogen opløsninger som er værre end andre, hvis du skal skalere til 1½
pixel er det værre end hvis man går i halv størrelse.

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-01-06 19:47

Paminu wrote:
> [...]
> 1024*768. Men de vil jo blive tvunget til at kører 1600*1200 med en
> 20" fx. Eller er der en løsning på dette?

Tag og kør spillet i 800x600, så skulle det vel passe rimelig godt med antal
linjer.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk