Skærme
Fijala 3554
3W højttaler er det nok ??
Fra : UPS

Dato : 26-12-05 09:41

Hej
Jeg skal til at købe PC-skærm med TV-tuner, til mine børn, men jeg er lidt i
tvivl om hvad jeg skal køb.
Men tro jeg har fundet det rigtige men er ikke helt sikker, måske jeg kan få
lidt hjælp.
Har kik på en Samsung SyncMaster 910MP-Silver 19" TFT 8ms 1280x1024 med
indbygget TV-tuner, men jeg er i tvivl om hvor meget lyd der kan komme ud af
højttalerne, mon det er nødvendige med nogle aktiver højttaler ???
http://www.samsung.com/dk/products/monitors/tft19/files/sm_910mp_eng.pdf

Skærmen skal bruges til PC, TV og PS2.
Pris ca. 3500,-

Har jeg fundet det rigtige ????

Med venlig hilsen

Peter

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 26-12-05 17:20

"UPS" <pvforce@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> af
> højttalerne, mon det er nødvendige med nogle aktiver højttaler ???

½øjs@ Peter.

Skærmen ser ok ud, men de indbyggede højtalere kan du godt glemme alt om.
De kan stort set kun bruges, hvis du gerne vil have Windows tli at sige bip
ind i mellem.
Når det nu er til ungerne, så skal den jo bruges til en del
ikkesåfrygteligtseriøst, ligesom min. Der er lyden jo en hel del af
oplevelsen. Når du nu bruger 3500.- på en skærm, så lad være med at købe de
billigste højtalere, de lyder som dåsemad, men man kan få ganske gode til
omkring 400.-. Kik hos den lokale edb-pusher og sørg for at høre dem.

/Ole