Skærme
Fijala 3554
Er en Samsung 913n god til video
Fra : Edmund

Dato : 26-12-05 07:39

Hvad er jeres mening, er en Samsung SyncMaster 913n god til video, jeg
synes det ikke selv.
Men det bliver måske ikke bedre når man sidder så tæt på skærmen

Er der noget der er bedre i samme prisleje.

WinXP home
Tvkort : Hauppauge PVR350
--
Mvh Edmund

Fra : Laziter [9440]

Dato : 31-12-05 03:21

"Edmund" <nospam@surfpost.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er jeres mening, er en Samsung SyncMaster 913n god til video, jeg
> synes det ikke selv.

Detaljer tak
Hvad er der i vejen med billedet siden du ikke synes den er god til video?
Hent evt. MonitorTest her:
http://tft.vanity.dk/monitorTest.exe
og indstil din skærm, det kan måske hjælpe.

> Men det bliver måske ikke bedre når man sidder så tæt på skærmen

Nej man skal ikke sidde med hovedet helt oppe i skærmen, det er meget
generelt ved alle skærme.

> Er der noget der er bedre i samme prisleje.

Om den er bedre kan jeg ikke sige, men jeg sidder med sådan en her:
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=160845
og den synes jeg er dejlig, den har et flot billede både video og
spilmæssigt, ingen trailing eller noget der kan ødelægge oplevelsen.
Til alm. brug er den også kanon, teksten står klart og billeder ser flotte
ud.
Så den tør jeg godt anbefale (lad være med at gå alt for meget op i
opdateringshastigheden på de 12ms, den er hurtig nok til spil og film)

Mvh
Benjamin