Intel Extreme Graphics 2
Fra : J.K.Arning

Dato : 24-01-06 14:21

http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/dimen_1100?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs#tabtop

Maskinen er udstyret med en integreret Intel Extreme Graphics 2 chip.

Er der nogle der ved om dette kort, hvis maskinen bliver tilsluttet en LCD
skærm der understøtter det, kan køre i opløsningen 1366x768, alternativt
1360x768?

Jeg har kontaktet både Dell og Intel men de aner det faktisk ikke.

Regards

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-01-06 16:48

"J.K.Arning" wrote

> [...]
> skærm der understøtter det, kan køre i opløsningen 1366x768, alternativt

Min maskine siger:
1280x768 -> 1400x1050 -> 1600x1200

Men svjv så retter den ind efter monitoren der er koblet til?
Jeg kan evt tjekke hvad den siger til min 19" CRT i morgen?

- Peter