Grafikkort til BF2
Fra : Jesper

Dato : 23-01-06 14:58

Hej

Jeg søger primært et grafikkort som kan bruges til BF2.
Det skal være til AGP da det er det jeg har idag og vil ikke skifte alt.

Jeg har kigget på Radeon 9600Pro og GeForce 6600XT, men ville lige høre om
der var andre som var bedre til denne pris ?

Mvh

Jesper

Fra : Hans

Dato : 23-01-06 15:24

Jesper wrote:
> [...]
> Jeg har kigget på Radeon 9600Pro og GeForce 6600XT, men ville lige
> høre om der var andre som var bedre til denne pris ?

Vælg hellere et 6600GT og ofre lidt mere på sagen.

Hans

Fra : Jesper

Dato : 23-01-06 15:35

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> wrote in message

> Vælg hellere et 6600GT og ofre lidt mere på sagen.
>
> Hans

Sådan et her http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=174867

Jesper

Fra : Jesper

Dato : 23-01-06 15:26

Det var et 6800XT

/Jesper

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 24-01-06 20:56

Hej
Min søn har lige købt et 6600GT og det er han mægtig glad for og han siger
at det er bedre end det 9600Pro han havde fået lov til at låne
mvh
Kurt

Fra : Jesper

Dato : 27-01-06 12:27

Har lige fået mit 6600GT og det funger bare..

Tak for hjælpen alle sammen.

/Jesper