TV-tuner kort
Fra : Nils Boesgaard

Dato : 21-01-06 20:18

Jeg har købt et tv kort. Måske er der ikke her man spøger om dette? Men
fortæl hvor jeg så skal søge.
Problemet er at kortet som er et Hauppauge pci kort nr. pvr-150 mce.uden
software dem skal man selv downloade på deres hjemmeside. Men jeg kan ikke
finde programdelen kun driverne. Hvad gør jeg forkert?
Bord: Asus A8N-SLI Premium
Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core
Grafik: Gforce 6600GT
Nils

Fra : Ukendt

Dato : 22-01-06 03:23

Hejsa
Er det ikke dette her du leder efter ?
http://www.hauppauge.com/pages/support/support_pvr150.html

Mvh
Mikkel

Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 22-01-06 11:52

Det er fordi du har købt et MCE kort, det er bygget til Windows mediacenter
edition. Derfor er der ingen programmer med, det er meningen man skal bruge
det der ligger i mediacenter!

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 22-01-06 12:48

Hvor får man windows mediacenter fra ,er det noget man kan downloade eller
skal man købe dette.
Med venlig hilsen
Nils

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 22-01-06 12:53

"Nils Boesgaard" <ejby-elektronik@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor får man windows mediacenter fra ,er det noget man kan downloade eller
> [...]

Det er her:

Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 22-01-06 14:41

Der skulle dog findes gratis alternativer, tjek i gruppen dk.teknik.htpc.

Fra : Nils Boesgaard

Dato : 22-01-06 15:01

Kan Nero 7.0 ikke bruges,jeg ved at det kan lade sig gøre, blot kommer der
sik zak streger på emner der bevæger sig hurtigt hen over skærmen.