Shuttle PC og Geforce 7800GTX
Fra : martinandersen1976@h~

Dato : 20-01-06 04:11

den strømforsyning der sidder I shuttles pc'ere vil den være kraftig
nok til at kunne klare en AMD 64 X2 dualcore, 7800 gtx kort og en sata
2 disk, samt 2 gb ram?

Tænker på Shuttle SN26P, 350watt synes jeg lyder af for lidt!

Min nuværende PC, med Intel 3ghz p4 1 gb ram, ati radeon9700 og 2 sata
diske kræver over 500watt før den vil starte! (asus p4p 800e
bundkort)

Fra : martinandersen1976@h~

Dato : 20-01-06 20:29

Er der nogen herinde som kender til et program som kan måle den
samlede belastning på ens PSU, elller kender cirkatallet som det nye
Nvidia kort bruger i watt