Hvilket Nvidia kan den klare?
Fra : Kim E

Dato : 19-01-06 22:43

Hej alle.

Skal ha skiftet mit grafik-kort ud, et Ti4200 APG 4x , der faktisk er et
reserve for et Ti4800 AGP 8x der lige stod af ... Men Jeg vil nu ha noget
lidt nyere..

Min maskine er: Motherboard MSI MS-6524 (AGP8) .. Strøm INPUT 230-240V 3A
50-60Hz. -- OUTPUT 250W.

Så står der: +3.3v 14.0A +5V 25.0A +5Vb 2.0A -5V 0.3A +12V 8.0A -12V 0.8A

Ved det originale grafik-kort var der en externe strømindgang man kunne
putte på kortet, denne ledning har rød-brun-blå-hvid ledning.

Hvad ville være optimalt af kort??

MvH
Kim E

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-01-06 03:55

"Kim E" <kimedel@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad ville være optimalt af kort??

Hvilke andre komponenter har du i din maskine?
CPU'en er ret vigtig, den kan sagtens blive en flaskehals så du ikke får det
fulde udbytte af et nyere grafikkort.

Men hvis vi ser bort fra det, så vil et 6600 GT nok være at anbefale.
Eller hvis du har penge nok (og en ret så kraftig CPU) og bare vil have
noget der rykker mere endnu, så et 6800 Ultra.
Med 6800 Ultra kommer du ikke højere når det er til AGP x8, men det rykker
altså også en del.

Mvh
Benjamin

Fra : Kim E

Dato : 20-01-06 12:34

"Laziter [9440]" <laziterNO@THANKSgmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilke andre komponenter har du i din maskine?
> CPU'en er ret vigtig, den kan sagtens blive en flaskehals så du ikke får
> det
> fulde udbytte af et nyere grafikkort.

Det glemte jeg lige at nævne, men det er P4 3.02Ghz

Hygge
Kim

Fra : Kim E

Dato : 22-03-06 03:31

> [...]
> noget der rykker mere endnu, så et 6800 Ultra.
> Med 6800 Ultra kommer du ikke højere når det er til AGP x8, men det rykker

Svarer lige lidt sent, men det går nok..

Det er en 3.02Ghz maskine, og har købet et 6600GT grafikkort.

Problemet er bare, at maskinen nægter at have noget med det kort at gøre.
Den giver 1 kangt, og 2 korte biib lyde, og ingen skærm ..

Hvad er der NU ivejen?

Kim