Grafikkort Problem ??
Fra : news.arrownet.dk

Dato : 19-01-06 01:21

Jeg har et Geforce 6600 PCX. Som er produceret hos Prolink.

Problemet er at jeg skal sætte hardwareaccelaration'en næsten helt i bund
for at starte DVD Shrink op eller se en film.

Når jeg sætter den helt i top går min maskine i kold og restarter.

Min maskine er sådan:

AMD 64 3400+
Ecs Nforce3-A
1GB ram
300GB Maxtor SATA HD

Min BIOS er opdateret...men det hjalp heller ikke.

Hvad kan der være galt ??

På forhånd tak

Alle drivere er opdateret. Ingen fejl i Device Manager.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-01-06 19:17

"news.arrownet.dk" <yildizhan_x@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1GB ram
> 300GB Maxtor SATA HD
>
> Min BIOS er opdateret...men det hjalp heller ikke.

Jeg skyder måske ved siden af..
Men jeg vil gætte på at din PSU ikke er kraftig nok til at trække kortet
sammen med resten af maskineriet.
Lad være med at kigge for meget på watt, se hvad din 12V linie smider i A
(helst over 18A).

Mvh
Benjamin