Bytte om på Brackets på Nvidia 6200 kort ?~
Fra : JS

Dato : 18-01-06 15:33

Hejsa

Nu har jeg lige købt følgende kort som jeg var blevet anbefalet til mit
HTPC, da det skulle være AGP og Low Profile
http://www.compumail.dk/vare-oversigt.php?varenummer=43383&type=hardware

Der fulgte ganske rigtigt 2 brackets med, men hvordan pokker får jeg sat
den bracket på der kun er til vga - da DVI og S-video jo sidder fast på
selve kortet - kan godt være det er mig der klumrer i det, men kan da ikke
lige regne den ud og i manualen står der intet om det.

Mvh

Jan

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 18-01-06 15:58

"JS" <jan@soerensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selve kortet - kan godt være det er mig der klumrer i det, men kan da
> ikke lige regne den ud og i manualen står der intet om det.

Og du har set denne side?
http://www.club-3d.nl/distri/pdf/CGN-628ATVD.pdf

Fra : JS

Dato : 18-01-06 17:12

"> Og du har set denne side?
> http://www.club-3d.nl/distri/pdf/CGN-628ATVD.pdf
Nej den side havde jeg ikke lige set, men er stadig lidt svært idet, jeg kun
har 1 slot der er til agp - og således kun 1 hul på bagenden af
kabinettet.... nogen gode forslag ???

Jan

Fra : dmcn42@gmail.com

Dato : 18-01-06 18:01

JS wrote:
> Nej den side havde jeg ikke lige set, men er stadig lidt svært idet, jeg kun
> har 1 slot der er til agp - og således kun 1 hul på bagenden af
> kabinettet.... nogen gode forslag ???

Benyt DVI-porten og lad VGA-kablet ligge løst langs grafikkortet
(sørg lige for at metal ikke rører PCB ;)).

- David

Fra : JS

Dato : 18-01-06 18:17

Grunden til at jeg skal bruge vga porten er, at jeg har købt et kabel der
skal gå fra vga til scart på mit tv, så kan ikke bruge dvi porten - der er
dog en adapter med fra dvi til vga - vil jeg kunne sætte den på og så bare
dvi porten som bliver lavet til vga stik og så klare det på den måde.

Jan