ATI RADEON 9800 PRO TV-OUT problemer
Fra : Morten Meiling Olsen

Dato : 17-01-06 21:54

Jeg har et problem med mit RADEON 9800 PROs tv out funktion. Indtil for
nylig virkedede det helt glimrende, men pludselig får jeg enten intet
billede, et meget flimret billede eller et sort-hvidt billede. Den står
til PAL formatet, jeg har prøvet at opdatere drivere og at fjerne alle
drivere helt - også med drivecleaner.

En underlig ting er, at nogengange når jeg skifter over får jeg intet
billede overhovedet, men hvis jeg klikker nogle gange på venstre
mus-knap, kommer der et sort-hvidt billede. Ikke altid dog.

Er der nogen der har en idé til hvad der kan være galt - andet end et
defekt grafikkort, for det er nok det jeg selv tror efterhånden.