Bruger 7800GT mere strøm end 6800GT ?
Fra : Ukendt

Dato : 17-01-06 16:51

Hej,

Jeg har et 6800GT til AGP. Jeg har bestilt et 7800GT til PCI-E. Bruger det
mere strøm?

Jeg har en Chieftech 360W PSU, som fungerer fint med:

Athlon64 3200+
2 gb dual ram
6800gt
2 stk. hd
dvd brænder
tvkort

På forhånd tak.

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-06 13:22

> Jeg har et 6800GT til AGP. Jeg har bestilt et 7800GT til PCI-E. Bruger det
> mere strøm?

Det virker i hvert fald, så det var dejligt.

Fra : Marni

Dato : 19-01-06 14:55

Hvordan bruger du et PCI-E kort sammen med et AGP bundkort?

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 19-01-06 15:23

Marni wrote:

> Hvordan bruger du et PCI-E kort sammen med et AGP bundkort?

Mon ikke han sætter det i PCI-E-soklen?

(Ja, der er chipset der kan begge dele)

--
Mvh. Lars

Skriv under det du kommenterer og fjern resten.

Fra : Marni

Dato : 21-01-06 00:59

Livrem OG seler.
Det må jeg sige ;)

Martin.

Fra : sharky

Dato : 19-01-06 19:18

> Hvordan bruger du et PCI-E kort sammen med et AGP bundkort?

Med et AsRock 939dual sata2 bundkort.