Er blæsere på grafikkort noget møg i dag ?
Fra : Hagar fra en lånt co~

Dato : 17-01-06 14:05

Hej i gruppen

Jeg ser ofte her i gruppen folk der vil skifte deres blæser fordi de larmer.
Jeg har selv lyst til at skifte min til en uden blæser, men det er ikke
generende endnu, så jeg venter. Jeg har, efter udviklingen, et gammelt Tyan
G9700 Pro, og det kører fint, også fps spil, det kører i max, og jeg har
lige installeret Act of War, og kører med fuld blæs på det, og der er heller
ikke noget der. Er det bare sådan at blæsere er noget skidt nu om stunder,
eller er det fordi folk køber de billige udgaver at der skal skiftes så
hurtigt.
Hvilke kort har i øvrigt den bedste blæser, jeg vil da ligge ud med mit eget
Tyan kort, desværrer så laver de ikke grafikkort mere, men andre dele af
computeren.

Hagar

Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 17-01-06 15:40

Nej det var også ved 9700pro æraen det blev virkeligt slemt, har et 9700pro
med reference køler og den hyler som bare fanden´. Lyspunkterne i dag er
f.eks His der sælger nogle af deres kort standard med Arctic Cooling
silencer.