lavere score efter opgradering
Fra : Ukendt

Dato : 16-01-06 23:28

Hej,

Jeg har opgraderet fra athlon 2500 til athlon64 3200. Jeg kører med et
Asrock 939dual sata2 bundkort.

Jeg fik over 9000 i 3dmark03 med det gamle. nu får jeg 6500 med det nye,
fordi jeg ikke har inst. ULI pci to vga driver, da min pc ikke vil starte op
efter den er inst. Jeg kan afinst. den i safe mode, og så virker min pc
igen, men med meget nedsat ydelse. Battlefield 2 hakker også en del. Det
skal jo være muligt at inst. den agp driver.

Nogen ideer ?

På forhånd tak.

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-06 02:01

uli driveren er til det nye bundkort.

Jeg følger med i et tysk forum. Der er flere med samme problem. Nu kører jeg
med den uli agp driver, men uden nvidia grafik driver. Hvis jeg installerer
grafik driveren,stopper pcen lige før den skal vise baggrundsbilledet i
windows. Den viser bare blå skærm med timeglas. Det kan godt være der er agp
port og pci-express på dette bundkort, men det virker ikke som det sikkert
var hensigten. Der er vidst ingen problemer med pci-ekspress. Det er vidst
også kun med 6800GT. Der er nogle med 6800, som ikke har problemet.

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-06 02:21

Her er mit problem

http://www.ocworkbench.com/ocwb/ultimatebb.php?/topic/30/5325.html

Det er åbenbart et kompatibilitets problem med mit Asus V9999GT grafikkort.
Nå, så må jeg vel have nyt grafikkort eller andet bundkort.