Uudholdelig larm...
Fra : Ukendt

Dato : 14-01-06 18:13

Hej!
Som beskrevet i en tidligere tråd har jeg problemer med at få ASUS
SmartDoctor til at fungere ordentligt. Derfor har jeg afinstalleret det og
installeret NVidia's nyeste driver til mit ASUS V9999 (GeForce 6800) i
stedet.
Det fungerer også fint, men køleren på kortet larmer helt enormt... Findes
der ikke et stykke software, der kan hæve/sænke kølerens hastighed efter
behov?

På forhånd tak!

/Michael

Fra : Lasse Hoelgaard

Dato : 14-01-06 21:12

> Findes der ikke et stykke software, der kan hæve/sænke kølerens
> hastighed efter behov?

Måske du kan bruge SpeedFan til det. Den kan ihvertfald ændre hastighed på
andre blæsere i dit system
http://www.almico.com/speedfan.php

-Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 01:28

> Måske du kan bruge SpeedFan til det. Den kan ihvertfald ændre hastighed på
> andre blæsere i dit system
> http://www.almico.com/speedfan.php

Har prøvet... No good!

/Michael

Fra : Esben

Dato : 15-01-06 19:40

"Michael" <invalid> skrev i en meddelelse

> Har prøvet... No good!

Samme her :/
http://www.bugtrack.almico.com/view.php?id=255

--
Esben

Fra : Finn og Angela

Dato : 15-01-06 19:49

"Esben" <esben@gruf.LAND> skrev i en meddelelse
> "Michael" <invalid> skrev i en meddelelse

> Samme her :/
> http://www.bugtrack.almico.com/view.php?id=255
>
> --
> Esben

Fik det til at virke ved at undlade at installere smartdoctor og enchanced
driver. Har dog skiftet stockkøler med en ati nvsilencer. Har dog problemer
i 2 spil, hvor speedfan mister input fra sensoren (løses ved at lukke
speedfan før spil eller stille gpublæser på max).

finn

Fra : Johnny Andersen

Dato : 15-01-06 00:22

> [...]
> der ikke et stykke software, der kan hæve/sænke kølerens hastighed efter

Køb en Zalman VF700 køler - så er det til at være i stue med igen

/Johnny

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-06 01:28

> Køb en Zalman VF700 køler - så er det til at være i stue med igen

Ville gerne, men det kniber lidt med at presse den ind i min Shuttle :/

/Michael

Fra : Hans

Dato : 15-01-06 06:39

Michael wrote:

> Ville gerne, men det kniber lidt med at presse den ind i min Shuttle
> :/
Narj da - Bare du saver et stort hul i siden af kabinettet, og vælger du
køleren med blåt lys kan du såmænd også sælge billetter til lysshowet.

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-06 08:50

:)