Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Software til et Pinnacle PCTV St
Fra : Michael Hvidberg

Dato : 07-01-06 16:11

Haaarj NG.

Nogen der ved hvor man kan finde noget Driversoftware til et Pinnacle
PCTV Stereo Tv Tunerkort har prøve at Google, og har oz besøgt pinnacles
hjemmeside uden resultater, så jeg behøver ligesom noget hjææælp.

jeg er modtagelig over for alle forslag.

mhv_omjk alias Michael Hvidberg

Fra : Frank W.

Dato : 07-01-06 17:20

"Michael Hvidberg" <mhv_omjk@yahoo.dk> wrote in

> Haaarj NG.
>
> Nogen der ved hvor man kan finde noget Driversoftware til et Pinnacle
> PCTV Stereo Tv Tunerkort har prøve at Google, og har oz besøgt pinnacles

Prøv her

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Products/Consumer+Products/PCTV/PC
TV/PCTV+Stereo+Support/Contact/Contact+Support/Contact+Support

Fandt selv til mit eget kort, det var godt nok kun mono udgaven men
alligevel.

Hilsen
Frank

Fra : Michael Hvidberg

Dato : 07-01-06 17:40

> [...]
> TV/PCTV+Stereo+Support/Contact/Contact+Support/Contact+Support
>
> Fandt selv til mit eget kort, det var godt nok kun mono udgaven men

- Det var et meget kvalificeret bud, meen jeg må desværre hælde malurt i
bægeret og sige at det gav et resultat der var prøvet 5000 gange med
samme netop samme nedslående resultat.
Men jeg siger mange tak for forsøget.

Andre der har andre gode ideer, så kom bare med dem!!!!

mhv_omjk alias Michael Hvidberg

Fra : Jens

Dato : 08-01-06 10:49

"Michael Hvidberg" <mhv_omjk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> samme netop samme nedslående resultat.
> Men jeg siger mange tak for forsøget.
>
> Andre der har andre gode ideer, så kom bare med dem!!!!

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/us/Products/Consumer+Products/PCTV/PCTV/PCTV+Stereo+Support/Software+Updates+and+Drivers/PCTV+Vision/Pinnacle_PCTV_5_90+AudioLevel+Control+Patch.htm?mode=documents

Download af driveren virker godt nok ikke p.t. da serveren er "busy", men
det bør være her du skal hente den.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 13:50

"Jens" <mugarbeFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Download af driveren virker godt nok ikke p.t. da serveren er "busy", men

Dit link er vidst magen til det før (?). Man skal lige være opmærksom på at
man skal registrere sig før man kan downloade...

Fra : Jens

Dato : 08-01-06 22:34

> [...]
> hjemmeside uden resultater, så jeg behøver ligesom noget hjææælp.
>
> jeg er modtagelig over for alle forslag.

Har sendt dig en email med mere info, men den kom retur!

Bad Luck.

/Jens

Fra : mhv_odmjk alias Mich~

Dato : 09-01-06 11:02

> [...]
>
> "Michael Hvidberg" <mhv_omjk@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Har sendt dig en email med mere info, men den kom retur!

- Prtøv at sende den til mhv_omjk@hotmail.com istedet, jeg bruger ikke min
Mailgate-konti så tit men blev nød til det i dette tilfælde.

Michael Hvidberg