Andet multimedie
bentjuul 3670
NYE tiltag...
Fra : Jan Langholm

Dato : 11-06-01 19:04

Så er der oprettet et linkindex og et dabatforum på www.all4you.dk

Linkindexet fungerer på den måde at du kan tilføje et link til din
hjemmeside. Der er plads til 50 links og den sidst indtastede kommer øverst.
Når du gleder ud får du en mail og du kan oprette dig igen. En fin måde at
blive set på, der er altid noget nyt.

Debatforum er med grupper til software, freeware og shareware debatter. Der
er også en "ordet er frit" forum, hvor alt er tilladt. Bliver der behov,
opretter vi bare nye forums, så bare klø på.

Der er over 160 forskellige gæster inde på hjemmeside hver dag, så lidt
debat må det kunne give.

Der er adgang til begge dele fra forsiden.

Jan Langholm
www.all4you.dk (dansk og engelsk freeware)
"De bedste ting i livet, er gratis"

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-06-01 23:39

Mon, 11 Jun 2001 20:04:06 +0200, skrev "Jan Langholm"
<langholm@vejen-net.dk>:

>Så er der oprettet et linkindex og et dabatforum på www.???.??

Opslag for hjemmesider hører hjemme i news:dk.opslag.internet og
ikke i andre grupper.

Og jeg tænker, at du også ved det, det forekommer mig, at du har
fået det at vide før, så hvorfor X-poster du indlægget offtopic
til tre andre grupper?

Fut: news:dk.admin.netikette

med venlig hilsen
Knud