Pension forud eller bagud "lønnet" ?
Fra : T.S.

Dato : 23-12-05 21:35

Skal have en kvalificeret tjenestemandspension her fra 1. jan.06.
Så er mit spørgsmål er det forudlønnet eller bagudlønnet ?

Tak .

GOD JUL til ALLE:

Fra : T.S.

Dato : 23-12-05 23:37

"T.S." <GG@virker_ikke.de> skrev i en meddelelse
> Skal have en kvalificeret tjenestemandspension her fra 1. jan.06.
> Så er mit spørgsmål er det forudlønnet eller bagudlønnet ?
>
> Tak .
>
> GOD JUL til ALLE:

Hmm .. Nok den forkerte gruppe at spørge i..Nogen forslag til
hvilken gruppe dette spørgsmål hører under ?

T:S.

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 23-12-05 23:45

"T.S." <GG@virker_ikke.de> skrev:

>"T.S." <GG@virker_ikke.de> skrev i en meddelelse

>Hmm .. Nok den forkerte gruppe at spørge i..Nogen forslag til
>hvilken gruppe dette spørgsmål hører under ?

Tjenestemandsløn er forudlønnet.
Tjenestemandspension er bagudlønnet.
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : T.S.

Dato : 27-12-05 08:06

"Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Tjenestemandsløn er forudlønnet.
> Tjenestemandspension er bagudlønnet.
> --
> Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Hej , der skulle vel ikke være et link ? Har fået det modsatte at vide.
Pensionsbetaling , også forud..
Mange tak på forhånd.

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 27-12-05 15:01

T.S. skrev:

> Hej , der skulle vel ikke være et link ? Har fået det modsatte at
> vide. Pensionsbetaling , også forud..

Hvorfor spør' du ikke pensionsudbetaleren, de
må vel være de nærmeste til at svare på det.

For mit eget vedkommende, udbetales den
forud.

--
Lars Fragstrup
Vindmøllevingevaskemaskine

Fra : T.S.

Dato : 27-12-05 22:43

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvorfor spør' du ikke pensionsudbetaleren, de
> må vel være de nærmeste til at svare på det.

> [...]

Ja , hvorfor spørge her , hvis man kan spørge andre , Lars ????
Det kan du så tænke over ... he he
Er her slet ikke en tjenestemand tilstede som får pension ?

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 28-12-05 05:11

T.S. skrev:

> Ja , hvorfor spørge her , hvis man kan spørge andre , Lars ????
> Det kan du så tænke over ... he he

Ja, det siger jo mere om mangel på omtanke
fra din side.

> Er her slet ikke en tjenestemand tilstede som får pension ?

Jo

Fra : T.S.

Dato : 28-12-05 11:50

> Ja, det siger jo mere om mangel på omtanke
> [...]

PLONK til "Vindmøllevaskemaskinen" :)

GODT NYTÅR.