monopol over domænenavne ?
Fra : ib

Dato : 23-12-05 12:02

Nu er de (statsadvokaten) også ude efter vores andre domænenavne som
omstatsadvokaten.dk samt statsadvokaterne.dk

Kan nogen skønne om de har ret til dette domænenavn
de har allerede snuppet statsadvokaten.dk

Fra : vmx

Dato : 23-12-05 12:29

"ib" <123456789@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er de (statsadvokaten) også ude efter vores andre domænenavne som
> omstatsadvokaten.dk samt statsadvokaterne.dk
>
> Kan nogen skønne om de har ret til dette domænenavn
> de har allerede snuppet statsadvokaten.dk

Det er også helt vildt [skråstreg] knaldhamrende
uretfærdigt at statsadvokaten har tænkt sig
at bruge statsadvokaterne.dk

- specielt når man tænker på, hvor mange statsadvokater
der faktisk er i dette land... ...

Sikke da noget nisseri !

www.roberts.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-12-05 12:41

Den 23-12-05 12.01 skrev ib følgende:
> Nu er de (statsadvokaten) også ude efter vores andre domænenavne som
> omstatsadvokaten.dk samt statsadvokaterne.dk

Lider du af personlighedsspaltning? Nu er det pludselig dine
domænenavne, men da du skrev om statsadvokaten.dk her i gruppen, var det
ikke dit domæne. I henhold til DIFOs afgørelse, var det da også Per
Bramskov, der ejede det domæne, og det er også ham, der har registreret
de to ovennævnte domænenavne.

> Kan nogen skønne om de har ret til dette domænenavn
> de har allerede snuppet statsadvokaten.dk

Du kan jo læse afgørelsen fra sidst:
http://www.domaeneklager.dk/uploads/748-statsadvokatendk.pdf

Det fremgår ret klart, at en afgørelse om statsadvokaterne.dk og
omstatsadvokaten.dk vil falde ud på samme måde.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : ib

Dato : 23-12-05 13:50

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Er på en eller anden måde lidt involveret i disse navne derfor skrev jeg vi
og vores, så det har intet med personlighedsspaltning at gøre
Fra difo`s afgørelser kan man se at lr-lortehus.dk fik lr ikke medhold så
måske skulle man næste gang lave et domæne der hedder lortestatsadvokat.dk
men det ville de måske også komme efter eller ??

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-12-05 14:21

Den 23-12-05 13.49 skrev ib følgende:

> måske skulle man næste gang lave et domæne der hedder lortestatsadvokat.dk

Måske man helt skulle lade være? Som de siger i USA: "Get a life!"

> men det ville de måske også komme efter eller ??

Det vil jeg tro. Det er dog mere tvivlsomt, om de vil få medhold af
klagenævnet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Ryd op i dine foretrukne bogmærker med AM-DeadLink.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 23-12-05 13:42

ib wrote:
> Nu er de (statsadvokaten) også ude efter vores andre domænenavne som
> omstatsadvokaten.dk samt statsadvokaterne.dk
>
> Kan nogen skønne om de har ret til dette domænenavn
> de har allerede snuppet statsadvokaten.dk

Ja, de har ret til disse domainer, da de ligger meget tæt op af det de
allerede har taget.

JonB

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-12-05 13:43

"ib" <123456789@ishoejby.dk> wrote in message
> Nu er de (statsadvokaten) også ude efter vores andre domænenavne som
> omstatsadvokaten.dk samt statsadvokaterne.dk

Hvad har det med monopol at gøre?