flydende sæbe - storkøb
Fra : Peter Holm

Dato : 22-12-05 20:14

heysa
hvor i århus kan jeg som privat købe en 5 liters håndsæbe til billige penge.
(jeg mindes henrik dahl fandt en dunk i Rene Ord...men husker ikke hvor)

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk
61 77 55 62

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 22-12-05 22:28

On Thu, 22 Dec 2005 20:13:34 +0100, "Peter Holm"
<phc@stofanet*REMOVE*.dk> wrote:

>heysa
>hvor i århus kan jeg som privat købe en 5 liters håndsæbe til billige penge.
>(jeg mindes henrik dahl fandt en dunk i Rene Ord...men husker ikke hvor)

det var i en grovvareforretning - DLG eller noget i den stil

Fra : Max

Dato : 22-12-05 22:58

Hej Peter

> hvor i århus kan jeg som privat købe en 5 liters håndsæbe til billige
penge.
> (jeg mindes henrik dahl fandt en dunk i Rene Ord...men husker ikke hvor)

Jeg ved det ikke, men her i huset fylder vi pumperne med SANEX Shower
Gel, det fåes i flere udgaver i 3/4 liter flasker, meget ofte rigtig billig
i diverse supermarkeder.

Mvh Max

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 23-12-05 10:08

> [...]

>(jeg mindes henrik dahl fandt en dunk i Rene Ord...men husker ikke hvor)

Jeg har kigget lidt efter sådanne dunke også - man kan sagtens finde dem
rundt omkring. Men det er tit billigere at købe de små med pumpe på, når
de er på tilbud i diverse butikker.

Sidst fik jeg f.eks en 500 ml for en femmer pr. stk - det var i bilka.

-snart med hund: http://vedskovens.dk/d/hv/2005_olivia/051030/051030_d2.htm

Fra : Nygaard

Dato : 23-12-05 10:03

> heysa
> hvor i århus kan jeg som privat købe en 5 liters håndsæbe til billige
penge.
> (jeg mindes henrik dahl fandt en dunk i Rene Ord...men husker ikke hvor)

Topcare har en onlinebutik:

Til værksted:
http://www.topcare.dk/default.asp?Action=Details&Item=740

Til husholdning:
http://www.topcare.dk/default.asp?Action=Details&Item=738

mvh
Nygaard

Fra : GHOSTEREN

Dato : 23-12-05 12:45

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> penge.
> (jeg mindes henrik dahl fandt en dunk i Rene Ord...men husker ikke hvor)

Prøv eventuelt metro der burde du kunne få det i storkøb. der er jo
efterhånden så mange som har kort der til.

M.v.H
Carsten

Fra : Peter Holm

Dato : 23-12-05 19:16

> Prøv eventuelt metro der burde du kunne få det i storkøb. der er jo
> efterhånden så mange som har kort der til.

tog i metro - 75kr for 5 liter - der er vel ok
Peter

Fra : Max

Dato : 23-12-05 20:07

Hej Peter

> tog i metro - 75kr for 5 liter - der er vel ok

Når du købte det er det vel OK, ikke :)

Mvh Max

Fra : Peter Holm

Dato : 26-12-05 20:12

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote in message
> Hej Peter

> Når du købte det er det vel OK, ikke :)

ja, netop derfor udformede jeg min sætning som en konstatering uden
spørgsmålstegn :)
Mvh
Peter

Fra : Ivar

Dato : 23-12-05 22:09

Peter Holm skrev:

> tog i metro - 75kr for 5 liter - der er vel ok

Jo, hvis det er en rimelig kvalitet. Bemærk, at det er 50% dyrere end
det Mads Lie Jensen omtaler.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://home20.inet.tele.dk/did/MesNews/

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 24-12-05 10:19

> [...]

>(jeg mindes henrik dahl fandt en dunk i Rene Ord...men husker ikke hvor)

Det er da OK at det er billigt, men jeg ville ikke slæbe 5 l.
hjem, hvis jeg ikke kunne lide konsistens og duft, for det er da
af og til gyseligt. Vi køber altid Palmolive, 2 x 300 ml til ca.
16 kr
mvh Ebbe
God jul

Fra : Peter Holm

Dato : 26-12-05 20:11

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote in message

> [...]
> hjem, hvis jeg ikke kunne lide konsistens og duft, for det er da
> af og til gyseligt. Vi køber altid Palmolive, 2 x 300 ml til ca.

mit problem med den slags sæbe er, at jeg ikke bryder mig om, at de putter
cremer i, der er umulige at skylle af. Jeg holder af en sæbe der affedter
totalt :)

Fra : Max

Dato : 26-12-05 20:25

Hej Peter

> cremer i, der er umulige at skylle af. Jeg holder af en sæbe der affedter
> totalt :)

Så put opvaskemiddel i din pumpe.

Mvh Max

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 26-12-05 20:37

On Mon, 26 Dec 2005 20:10:30 +0100, "Peter Holm" <

>mit problem med den slags sæbe er, at jeg ikke bryder mig om, at de putter
>cremer i, der er umulige at skylle af. Jeg holder af en sæbe der affedter
>totalt :)

Så må du formodentlig fedte dig ind bagefter, ellers kommer du da
til at ligne en figne
OK, jeg kunne ikke lide det i starten, men nu går det fint
mvh Ebbe