Isdyk
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 22-12-05 17:47

Hej,

Jeg vil lige opfordre til ismeldinger hvis der er nogle lokale steder på
sjælland hvor der er is på eller når der kommer det må i gerne poste her i
gruppen.

mvh
Jonas

Fra : kews

Dato : 23-12-05 09:44

Hej,

Jeg så SOK har lavet en istjeneste:

http://forsvaret.dk/SOK/Istjenesten/

/Kewin

Fra : Poul Olesen

Dato : 22-01-06 11:18

Er der ikke en egnet sø på sjælland som nu har fået is på?

Er der ikke nogen der kender en sø på Sjælland der kan/må bruges til
isdykning?

MVH
Poul