trusler
Fra : Helle

Dato : 21-12-05 16:01

Min ex mand har lige fortalt min søn at hvis han møder mig, vil han give mig
så mange tæsk.
Skal man bare vente og håbe at man ikke møder ham eller er der noget man kan
gøre.
Venlig hilsen
Helle

Fra : Holst

Dato : 21-12-05 16:16

Helle wrote:

> [...]
> så mange tæsk.
> Skal man bare vente og håbe at man ikke møder ham eller er der noget man kan

Det er jo noget, vi ikke kan svare på. Det må du gøre op med dig selv.
Det er kun dig, der kan beslutte, om du blot vil afvente og se, hvad der
sker, eller melde truslen til politiet.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 21-12-05 16:17

"Helle" <hk.n@nakskovnet.dk> wrote in message
> [...]
> mig
> så mange tæsk.
> Skal man bare vente og håbe at man ikke møder ham eller er der noget man

er din søn villig til at bekræfte en påstand/udsagn der kan sende hans far i
fængsel??

er du villig til at bruge din søn i et spil mellem jer 2??

til det juridiske, du skal kunne overbevise politi og domstol om at han rent
faktisk har sagt det du siger

Peter

Fra : Aksel

Dato : 22-12-05 15:35

"Helle" <hk.n@nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mig
> så mange tæsk.
> Skal man bare vente og håbe at man ikke møder ham eller er der noget man

Anmeld det hurtigst muligt, hvis han gør alvor af truslerne vil du få
lettere ved at få ham dømt når der er indikation for at det er planlagt.

Hilsen Aksel

Fra : Anders Christensen

Dato : 22-12-05 23:11

Aksel skrev:
> "Helle" <hk.n@nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

> Anmeld det hurtigst muligt, hvis han gør alvor af truslerne vil du få
> lettere ved at få ham dømt når der er indikation for at det er planlagt.

Derudover straffes det hårdere når der er truet forud for udøvelsen af
volden.