BF2 kan ikke oprette bruger
Fra : Casper R

Dato : 21-12-05 10:42

Hey

Efter at have spillet BF.Vitenam i et stykke tid tænkte jeg at det var tid
til at prøve BF2, og det gik meget fint indtil at jeg prøvede at lave en
online account. Den står i lang tid og siger "Creating account" og kommer så
tilbage efter 2 min og siger "server refused connection".
Prøvede for sjov at gå ind på Gamespyid.com og oprette mig der for så at se
om jeg kunne "retrieve" en user, men den siger bare "invalid
username/invalid email".
Har prøvet at åbne alle porte på min router og prøvet at slå windows
firewall fra, slå norton fra, slå microsoft antispyware fra men ligemeget
hjælper det.
Har været inde og åbne for porte i router men intet har hjulpet.
Har prøvet at lave en konto med en ny email og et nyt brugernavn, en den
siger kun "server refused connection"

Jeg sidder på Cybercity 2mb/512 med en zyxel prestige 650R-31 og norton
antivira 2006.
p4 26000@2934
512ram
6600GT

Nogen ideer?

--
/CasperR
/89' RST

Fra : Tomas Linnet

Dato : 21-12-05 20:17

"Casper R" <no@thnx.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> siger kun "server refused connection"
>
> Jeg sidder på Cybercity 2mb/512 med en zyxel prestige 650R-31 og norton

Jeg har samme problem med nogle andre spil. Jeg gemmer mig bag en Zyxel 660H
med 2Mbit/512Kbit hos Cybercity.
Har også prøvet at åbne og slukke alt. men nogle ting virker bare ikke f.
eks. GTR og X-fire m.m.

Forslag til løsning modtages gerne....

-Tomas

Fra : Casper R

Dato : 22-12-05 19:04

> [...]
> med 2Mbit/512Kbit hos Cybercity.
> Har også prøvet at åbne og slukke alt. men nogle ting virker bare ikke f.

Det viste sig at det var Peerguardian der legede med mig.. DOH
--

/CasperR
/89' RST