Epoque ES-150-DS undervands bliz
Fra : René

Dato : 20-12-05 15:04

hej

jeg har prøvet med 2 blitz nu og de laver begge samme fejl. jeg kan
ikke kontroller blitz styrken så den er ens hver gang og andre gange
skyder den slet ikke.

den køre med lysleder kable og som slave, har prøvet med indstille
pre-flash og uden men det virker stadig ikke.
kameraet er et Canon S1 IS

har prøvet at sætte kameraet på auto så den tager et billede hver
min og på dem kan jeg se den skifter mellem 2 styrker og nogen gange
uden at skyde.

Nogen der har prøvet noget ligne eller ved hvad fejlen er??

Mvh

René

Fra : Henrik Manley

Dato : 20-12-05 16:39

>jeg har prøvet med 2 blitz nu og de laver begge samme fejl. jeg kan
>ikke kontroller blitz styrken så den er ens hver gang og andre gange
>skyder den slet ikke.

Nu kender jeg ikke lige den blitz men på nogle blitz kan man stille til
bruge preflash eller at ikke at gøre det.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 20-12-05 20:14

Hjælper det at det er den samme som jeg bruger til mit Sony P5.

Sten

Fra : Henrik Manley

Dato : 20-12-05 21:23

> Hjælper det at det er den samme som jeg bruger til mit Sony P5.

OK! Så kender jeg den jo godt, jeg kna ikke huske hvordan din er sat op men
så vidt jeg husker er det med preflash.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : René

Dato : 20-12-05 21:10

har du haft problemer med din??

køre du med pre-flash eller uden?

mvh

René

Fra : René

Dato : 20-12-05 21:11

hej Sten N.

Fra : Henrik Manley

Dato : 21-12-05 17:33

>jeg har prøvet med 2 blitz nu og de laver begge samme fejl. jeg kan
>ikke kontroller blitz styrken så den er ens hver gang og andre gange
>skyder den slet ikke.

Du skal også slå red-eye funktion fra. Idet hele taget slå så meget fra som
muligt.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk