Våddragt til junior NU - hvor?
Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 20-12-05 10:21

Jeg trode jeg havde fundet den i Århus, men trods hjemmesiden oplysninger
var den udsolgt.

Junior på 7 år /ca. 130 cm. elsker at svømme, men er meget kuldskær.

Derfor ønsker han sig en våddragt til svømning inden- og udendørs i normal
svømmebassin- og udendørs sommertemperatur - vel 15-25 gr. Altså ikke til
dykning, surfing, vinterbrug eller andet mere krævende.

Hvor kan jeg finde den NU - naturligvis inden jul?

Prisramme op til 1.000.

Jeg havde tilsyneladende fundet den rigtige til 500 (en GUL junior steamer
med lange arme og ben), men den var altså udsolgt...

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Morten Mandrupsen

Dato : 20-12-05 15:00

Hej Finn
Prøv at kigge hos DK Diver http://www.dkdiver.dk. De ligger i Roskilde , så
det kan ikke være så langt væk fra dig. Du kan se deres udvalg på nettet. De
kører desuden med nogle juletilbud.
Jeg har ikke selv prøvet at handle der, men du kan jo se på det.
God jul
Mvh.
Morten

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 20-12-05 17:00

"Morten Mandrupsen" <mmandrupsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nettet. De kører desuden med nogle juletilbud.
> Jeg har ikke selv prøvet at handle der, men du kan jo se på det.

Tak for tip - det var jo dejligt nærliggende.

Jeg har nu købt der. God service og dragten ser fin ud.

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com

Fra : Henning

Dato : 20-12-05 15:25

On Tue, 20 Dec 2005 10:21:13 +0100, "nilfri \(4000\)"
<SeSignaturForMailadresse@pq.dk> wrote:

> [...]
>dykning, surfing, vinterbrug eller andet mere krævende.
>
>Hvor kan jeg finde den NU - naturligvis inden jul?

Jeg har set at Bilka har våddragter til 300,- . Jeg ved ikke hvilken
model, størrelse eller tykkelse.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 20-12-05 17:06

> [...]
> svømmebassin- og udendørs sommertemperatur - vel 15-25 gr. Altså ikke til
> dykning, surfing, vinterbrug eller andet mere krævende.

Har nu købt - hos DK Diver; såmænd her i Roskilde (tak til bla. Morten for
tip).

De havde hjemme i størrelsen, enelleranden JAG (jeg er helt ny på området).
Jeg læste lidt på fabrikkens hjemmeside, og det lød betryggende. Det samme
var vejledning og service i butikken, så nu er det på plads.

Tak til alle for input - her og på mail. Det dur bare, sådan en aktiv NG
*smil*

Finn, Roskilde
NG1001(at)alias.hotpop.com