Program til at samle billeder?
Fra : sdsf

Dato : 19-12-05 20:57

Hvad hedder den slags programmer der kan sætte mange billeder sammen til
et stort når der er overlap?

Fra : Hagar

Dato : 19-12-05 21:50

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder den slags programmer der kan sætte mange billeder sammen til
> et stort når der er overlap?

I de grupper jeg læser, der har jeg nu set din post mindst 3 gange, hvor
mange plejer du at spørge i ?
Hvis det er billeder, så spørg i gruppen for grafik, og ikke i alle mulige
andre grupper !

Mythos

Fra : StoneWare

Dato : 20-12-05 14:23

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder den slags programmer der kan sætte mange billeder sammen til
> et stort når der er overlap?

Puzzlespil........................ja det må jo have noget med SPIL at
gøre siden du spørger i dk.spil.computer...........

Fra : Hagar

Dato : 20-12-05 15:08

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> skrev i en meddelelse

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse
>
> Puzzlespil........................ja det må jo have noget med SPIL at
> gøre siden du spørger i dk.spil.computer...........

Thihi

Hagar

Fra : JYH

Dato : 20-12-05 15:10

StoneWare wrote:

> Puzzlespil........................ja det må jo have noget med SPIL
> at gøre siden du spørger i dk.spil.computer...........

Hvis det er foto og panoramabilleder, der spørges om,
er det nok en af foto grupperne, spørgsmålet
hører hjemme i