Cykeldele på nettet
Fra : audici

Dato : 19-12-05 20:28

Kender i cykelreservedelslager side på nettet. Jeg synes det er
besværligt at skaffe brugte/nye reservedele til cykler.

Fra : Hagar

Dato : 19-12-05 21:48

"audici" <zekeriyatamer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Kender i cykelreservedelslager side på nettet. Jeg synes det er
besværligt at skaffe brugte/nye reservedele til cykler.

Mangler du da platiner, karburator eller andre dele til den ?
Jeg kunne ikke lade være, det her er en gruppe for knallerter, ikke cykler

Mythos

Fra : audici

Dato : 20-12-05 16:13

Jeg synes ikke der er så meget forskel i mellem knalerter og cykler.
Begge er to hjul. hehe

Fra : Thomas J.

Dato : 20-12-05 16:28

Den 20 Dec 2005 07:13:26 -0800 sendte "audici"
<zekeriyatamer@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Jeg synes ikke der er så meget forskel i mellem knalerter og cykler.
>Begge er to hjul. hehe

Der er heller ikke den store forskel på knallerter og motorcykler, men
prøv at sige det i news:dk.binaer.motorcykel ....for satan en ballade
det giver - hver gang.

--
Thomas J.
Hyundai Getz 1,3 GL '04