Netkonkurrencer og udtræk af vindere
Fra : steffendenize@gmail.~

Dato : 19-12-05 11:46

Hej

Hvordan forholder jura'en sig når det kommer til netkonkurrencer og
udtrækning af vindere? Er det helt og aldeles pågældende hjemmeside
er må stå for udtrækningen eller skal der revision op?

Jeg tænker på sider der på deres egen hjemmeside skriver ... "Klik
her for at finde svaret" hvorefter er åbnes en netbutiks hjemmeside
der skal læses igennem for at finde det pågældende svar.

/steffen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 19-12-05 16:49

steffendenize@gmail.com skrev:

>Jeg tænker på sider der på deres egen hjemmeside skriver ... "Klik
>her for at finde svaret" hvorefter er åbnes en netbutiks hjemmeside
>der skal læses igennem for at finde det pågældende svar.

Hvis du kender svaret i forvejen behøver du ikke at klikke nogen steder
hen, det er kun en hjælp til dem der ikke kender svaret på spørgsmålene
som stilles, så det _skal_ ikke læses igennem hvis svaret kendes på forhånd.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk